Sökning: "Selfservice technology SST"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden Selfservice technology SST.
1. Undersökning av förhållanden mellan kundvärdesfaktorervid användning av självbetjäningssystem
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : The purpose of this study was to examine the relationshipsbetween the customer value factors control, self-efficacy,independence and time efficiency when using self-servicetechnology. Through increased knowledge of theserelationships, service meetings with self-service technologycan be improved. LÄS MER
2. Hur kan telekomkunders användning av själv-serviceteknologi öka? : En kvalitativ studie
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Syftet med studien har varit att undersöka hur telekomkunder användning av själv-serviceteknologi (SST) kan öka. Relevant litteratur som SST, teknologisk acceptans, user experience (UX), customer experience (CX) och servicedesign (SD) har identifierats och förankrat studien vetenskapligt. LÄS MER
3. Teknik i klädesbutik : Upplagt för kritik eller snillerikt?
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Bakgrund Klädesbranschen står inför nya möjligheter i form självserviceteknologi (SST). Ett flertal butiker har redan börjat använda olika typer av teknologiska lösningar. Det verkar dock finnas meningsskillnader angående om det är en god idé att införa SST i alla typer av butiker. LÄS MER