Sökning: "User onboarding"
Visar resultat 11 - 15 av 39 uppsatser innehållade orden User onboarding.
11. Centralisation on Decentralised Online Social Networks
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The rapid growth of centralised social media platforms such as Twitter and Facebook has raised concerns about privacy and the concentration of power held by the companies behind these services. In response, decentralised social media platforms have emerged as alternatives, forming federations of various instances without a single owner. LÄS MER
12. Onboarding and Culture - A multiple case study on the effect of culture in user-onboarding
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : This study investigates how digital platforms handle cultural aspects during the onboarding process. The goal was to better understand the role culture has during the onboarding process to increase the likelihood of a successful internationalisation of digital platforms. LÄS MER
13. Women's perceived security in shared autonomous vehicles : The impact of identifying co-passengers
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronikSammanfattning : The present thesis aims to establish ideas and technical solutions that can have a positive impact on women's perceived safety while traveling in autonomous vehicles, made for sharing with strangers. The method follows the Design Thinking model which contributes to a user-centered design approach. LÄS MER
14. How to Design an Onboarding Experience for Passive Wearable NFC Payment Devices
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The rapidly increasing popularity in wearables in combination with countries such as Sweden moving towards a cashless society creates a market for wearable payment devices. NFC technology is already used in traditional payment cards to provide contactless payment and is now also being used in other forms such as rings or bracelets to provide smart payment devices. LÄS MER
15. Betydelsen av user onboarding : En studie om user onboardings betydelse för en SaaS-produkts användbarhet och learnability
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DM)Sammanfattning : User onboarding är ett grundläggande element för SaaS-företag och onlinetjänster som vill öka sin kundkrets och att sedermera bibehålla den, då detta påvisar en plattforms värde på ett omedelbart sätt samt bevarar nya kunders engagemang. Syftet med denna studie var att undersöka vad user onboarding i form av en interaktiv produktguide har för påverkan på en SaaS-produkts användbarhet och learnability, med en förhoppning om att bidra till en ökning i dessa. LÄS MER