Sökning: "linnea törnvall"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden linnea törnvall.

  1. 1. KULTURELLA AKTIVITETERS BETYDELSE FÖR ÅTERHÄMTNINGEN. UPPLEVELSER HOS PATIENTER MED DUBBELDIAGNOS

    Magister-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för hälsa och samhälle (HS)

    Författare :Linnea Törnvall; Selma Basic; [2020]
    Nyckelord :Dubbeldiagnospatienter; gemenskap; kulturella aktiviteter; psykisk hälsa; återhämtning.; Dual diagnosis patients; community; cultural activities; mental health; recovery.;

    Sammanfattning : Bakgrund: Att ha ett substansbrukssyndrom samtidigt som en annan psykiatrisk sjukdom benämns dubbeldiagnos. Att ha en dubbeldiagnos är förknippat med sämre prognos och svårare återhämtning. LÄS MER

  2. 2. Mobile or Computer: Does it Matter? - A quantitative study investigating the effect of device experience in an online store context, on perceived visual complexity and processing fluency

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Alexandra Ridderbjelke; Linnea Törnvall; [2019]
    Nyckelord :Visual complexity; Processing fluency; Device; Online store environment;

    Sammanfattning : E-commerce continues to transform the retail landscape at a fast pace, at the same time computer-access to online stores has gained competition from mobile-access. Consequently, the interest in how these devices and their inherent characteristics affect the consumers' perception of the content and behavioural intentions, has grown from both practitioners and academia. LÄS MER

  3. 3. Fashionabla Upptäckter om Effekten av Reklamkreativitet

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Emmy Svedberg; Linnea Törnvall; [2016]
    Nyckelord :advertising creativity; marketing; fashion industry; premium brands; marketing signal theory;

    Sammanfattning : Advertising creativity is undoubtedly seen as one of the top elements for advertising effectiveness. Studies show that retailers seem to be more positively evaluated by the customers through advertising creativity, but research about the relationship between advertising creativity and retailers are still insufficient. LÄS MER