Sökning: "Organizational Buying Process"
Visar resultat 16 - 20 av 23 uppsatser innehållade orden Organizational Buying Process.
16. Att motivera för kreativitet : En kvalitativ studie om projektledare inom reklambranschen
Magister-uppsats,Sammanfattning : Reklambranschen är en bransch som lägger mycket fokus och stort värde på skapandet av originalitet och nytänkande för att frambringa effektiva lösningar. Reklam handlar om att påverka en individ och skapa reaktioner, vilket kan leda till att personen köper den marknadsförda produkten eller tjänsten. LÄS MER
17. Vägen till beslut : Vad organisationer vill ha vid konferensköp
Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNUSammanfattning : Inledning:Dagligen möts organisationer av situationer där de måste ta beslut. Frågan är vad som egentligen avgör vilket alternativ organisationen väljer, vilka beslutskriterier används? Ju bättre insikt den säljande organisationen har om den köpande organisationens beslutsprocess och beslutskriterier, desto bättre kan de påverka inköpsbeslutet. LÄS MER
18. Supply Chain Inventory Control-Methods for Coordination and Evaluation
M1-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : Background As a part of the Service Organization’s earlier initiated and at the moment on-going project; “A more efficient Service Organization”, daily management has been identified as playing a major part. The starting-point for this has been to gain insight into how the Service Organization is actually performing and how it would be possible to measure, follow-up and visualize this performance. LÄS MER
19. The future for football supporters : strategic customer perception of organizational change
Kandidat-uppsats, Sektionen för Hälsa och SamhälleSammanfattning : The interest for professional football has increased during the last decades; more people attend football games and buying club merchandise. This has lead to increased turnover for the football clubs. This new development has forced the football clubs to transform in order to take advantage of the opportunities an increased turnover creates. LÄS MER
20. From process selection to supplier selection : a case study about an accessory purchasing department exploring JIT and/or VMI process collaboration with their suppliers.
Magister-uppsats, Internationella HandelshögskolanSammanfattning : For many retailers, manufacturers, and wholesalers, inventory is their single largest investments of corporate assets. Problems such as stock-outs and bullwhip effect due to sales fluctuation and poor visibility are normal for manufactures. LÄS MER