Sökning: "Organizational Buying Process"

Visar resultat 6 - 10 av 23 uppsatser innehållade orden Organizational Buying Process.

  1. 6. Addressing the Digital Forensic Challenges Within Modern Law Enforcement : A study of digital forensics and organizational buying behavior from a DF-company perspective

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Johan Brandt; Oscar Wärnling; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Today’s law enforcement agencies are presented with challenges regarding how to navigate the rapidly changing technical landscape. The proliferation of digital devices in society has presented opportunities for modern criminals, resulting in substantial changes in criminal behavior. LÄS MER

  2. 7. Inköp av företagsbilar - påverkar Inbound Marketing? En kvalitativ studie på Inbound Marketing och dess roll i organisatoriska inköp av företagsbilar hos Din Bil i Malmö

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Alfred Bytyci; Daniel Ostojic; Sasa Veljkovic; [2020]
    Nyckelord :Inbound Marketing; Bilbranschen; B2B; Digital Marknadsföring; Organisatoriskt Inköp; Business and Economics;

    Sammanfattning : Examensarbetets titel: Inköp av företagsbilar – påverkar Inbound Marketing? En kvalitativ studie på Inbound Marketing och dess roll i organisatoriska inköp av företagsbilar hos Din Bil i Malmö Seminariedatum: 2020-01-16 Ämne/kurs: FEKH29 Företagsekonomi: Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå Författare: Alfred Bytyci, Daniel Ostojic, Sasa Veljkovic Handledare: Annette Cerne Nyckelord: Inbound Marketing, Bilbranschen, B2B, Digital Marknadsföring, Organisatoriskt Inköp Syfte: Mot bakgrund till att den traditionella marknadsföringens genomslagskraft stagnerar belöper sig studiens syfte till att undersöka vilken inverkan marknadsföringsstrategin Inbound Marketing har på den organisatoriska inköpsprocessen av företagsbilar som högengagemangsprodukter. Metod: Studien är kvalitativ med ett hermeneutistiskt fenomenologiskt perspektiv som utgångspunkt. LÄS MER

  3. 8. The Value of Personal Communication VS Performance in Supplier Relationships in a Digital Era : A Multiple Case Study Explaining the Online Organizational Buying Behaviour in Sweden & UK when Purchasing Display Material

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Sara Flyckt; Hanna Holmgren; Amanda Werner; [2019]
    Nyckelord :Online organizational buying behavior; display materials; digitalization; culture; buying process; buyer-selller relationship;

    Sammanfattning : Problem: The increasing online operations of the B2B market has led to companies being able to operate all over the world, making them exposed to various markets with different preferences of supplier relationships. For that reason, it is important for companies to consider aspects such as digitalization, culture and buyer-seller relationships when conducting business with foreign companies. LÄS MER

  4. 9. Understanding the process of successful acquisition: An actor-network-theory perspective

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Khalid Dzhabrailov; [2018-07-03]
    Nyckelord :Mergers Acquisitions; Success factors; Actor network theory; Translation model;

    Sammanfattning : Mergers and acquisitions (M&A) is a phenomenon that is getting more and more attention in organizational studies lately. Big international companies are buying smaller companies in order to achieve competitive advantages. But despite this increased popularity, studies show that the majority of all mergers and acquisitions are failing. LÄS MER

  5. 10. Organizational Buying Process in the 21st Century

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Sebastian Karlsson; Vilhelm Kindberg; [2018]
    Nyckelord :Organizational Buying Process; B2B;

    Sammanfattning : There are several models that can be found describing the organizational buying process. The organizational buying process (OBP) within B2B is also more complex and more time consuming than within B2C (Dwyer & Tanner Jr., 2002). LÄS MER