Sökning: "Secure e-commerce"

Visar resultat 1 - 5 av 39 uppsatser innehållade orden Secure e-commerce.

  1. 1. Value creation through the service consumption process in the fashion industry : An exploratory study of where value is created during the service consumption process in connection with e-commerce

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Lina Almqvist; [2022]
    Nyckelord :Value; Service consumption process; E-commerce; Value creation; Online shopping;

    Sammanfattning : Purpose The purpose of this study is to analyze the customer's perception of value through each stage of the service consumption process in connection with e-commerce. The aim is to see where in the different stages customers experience value. Method For this research a qualitative method was used in the form of semi structured interviews. LÄS MER

  2. 2. The Impact of Good Navigation and Trust in E-commerce : The importance of navigation and trustworthiness when creating a web application for selling emission allowances

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Lovisa Andreasson; Agnes Asp; Eric Gustafsson; Edvin Halling; Johan Kristiansson; Axel Lindhe; Anton Nordin; Jakob Normell; Gabriel Spjuth; [2022]
    Nyckelord :Navigability; trustworthiness; usability; design;

    Sammanfattning : The purpose of this report was to study how the design of a web application can induce trust and navigability. To study this, a web application was created where the private consumer can buy a part of an emission allowance, tailored to the consumers’ specific needs. LÄS MER

  3. 3. Handel på Facebook och Instagram : Och faktorer som kan påverka benägenheten till det

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Veronica Söderbergh; Zainab Mahdizadeh; [2021]
    Nyckelord :E-commerce; Facebook; Instagram; Marketing; Secure e-commerce; Credibility; E-handel; Facebook; Instagram; Marknadsföring; Säker e-handel; Trovärdighet;

    Sammanfattning : Internet är ett ständigt växande fenomen med nya innovationer. Som en följd av utvecklandet av Internet har e-handel uppkommit och då även handel via de sociala mediesidorna Facebook och Instagram. LÄS MER

  4. 4. Betala nu, senare eller lite då och då : En kvalitativ studie om betalningsmetoders betydelse för svenska konsumenters köpprocess online

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Ebba Eriksson-Asp; Katarina Inta Berglund; [2021]
    Nyckelord :E-commerce; consumer behavior; online payment; payment methods; security;

    Sammanfattning : The growing e-commerce market has fundamentally changed the consumption behaviors among swedes, and it is more popular than ever for people to carry out their everyday transactions online. These new shopping opportunities place different demands on the consumer compared to traditional shopping, and the consumer behavior has come to include more analysis regarding risk and security especially when it comes to the final payment step. LÄS MER

  5. 5. Centrumutveckling och dess utmaningar : från handelsplats till mötesplats

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institute for Urban Research (IUR)

    Författare :Moa Ugglin; Sfaiter Julia; [2021]
    Nyckelord :Trading place; center developer; physical store; e-commerce; demand; center development; consumer behavior; preference; challenge; Handelsplats; centrumutvecklare; fysisk butik; e-handel; efterfrågan; centrumutveckling; konsumentbeteende; preferenser; utmaning;

    Sammanfattning : Studiens syfte är att undersöka vilka utmaningar som centrumutvecklare står inför i sitt arbete för att få en levande handelsplats, där tre problemformuleringar tagits fram. Problemformuleringarna syftar till att förstå vilka de största utmaningarna är för en levande handelsplats och hur centrumutvecklare arbetar med dessa utmaningar. LÄS MER