Sökning: "e commerce and internet security"
Visar resultat 1 - 5 av 43 uppsatser innehållade orden e commerce and internet security.
1. Recommender system for IT security scanning service : Collaborative filtering in an error report scenario
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Recommender systems have become an integral part of the user interface of many web applications. Recommending items to buy, media to view or similar “next choice”-recommendations has proven to be a powerful tool to improve costumer experience and engagement. LÄS MER
2. What Makes You E-loyal? : A descriptive study on how customers form e-loyalty online.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Ekonomihögskolan, ELNU; Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : With the technology and internet development, customers are moving towards online shopping, which made the new phenomena of e-loyalty emerge out of traditional loyalty. The literature on e-loyalty has been reviewed, and the most influential antecedents to e-loyalty formation were studied in this research, e-satisfaction, and e-trust. LÄS MER
3. Handel på Facebook och Instagram : Och faktorer som kan påverka benägenheten till det
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Internet är ett ständigt växande fenomen med nya innovationer. Som en följd av utvecklandet av Internet har e-handel uppkommit och då även handel via de sociala mediesidorna Facebook och Instagram. LÄS MER
4. Security Guidelines for the Usage of Open Source Software
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Open-source software is in average used in more than 65% of the applications within the domains of enterprise software, retail and e-commerce, cybersecurity and internet of things (Synopsys, 2019). With the frequent use of open-source software, security issues arise which need to be handled. LÄS MER
5. Konsten att bygga förtroende : Förhållandet mellan förtroende, webbdesign och kön inom svensk e-handel
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : E-commerce is the activity of selling or buying products and services over the internet. Because of its growing popularity, online businesses must ensure their websites are trusted by their consumers in order to achieve success. LÄS MER