Sökning: "paradox customer"

Visar resultat 1 - 5 av 34 uppsatser innehållade orden paradox customer.

  1. 1. Mission impossible : A case study on how to manage the tension between openness and secrecy in the defense industry

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Lisa Eriksson; Lovisa Sajland; [2023]
    Nyckelord :Open innovation; The paradox of openness; Differentiation and integration approach; Defense industry; Saab AB; Offset; Transfer of Technology; Brazil;

    Sammanfattning : Title: Mission Impossible? A case study on how to manage the tension between openness and secrecy in the defense industry. Background: This thesis is built upon a unique case exhibiting open innovation within the defense industry. LÄS MER

  2. 2. Leder kompensation för servicefel till olika grad av kundnöjdhet beroende på hur kompensationen uttrycks? En enhetseffekt i dagligvaruhandeln

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Bayan Alkhalaf; Katja Åberg; [2023]
    Nyckelord :Anchoring effect; unit effect; service recovery; service recovery paradox; service failure; cognitive bias.;

    Sammanfattning : Title: Does compensation after service failure lead to different levels of customersatisfaction depending on how the compensation is expressed? A unit effect in the grocery store context. Aim: In case of service failure, companies must recover the service to regain customer satisfaction. How compensation is expressed, e.g. LÄS MER

  3. 3. Kundupplevelse av personlig integritet vid datainsamling av personuppgifter i kommersiella syften

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Andrew Moro; Tania Duru; [2023]
    Nyckelord :Data collection; personal integrity; personal data; consumer trust; consumption behavior; personalisation; terms of use; Datainsamling; personlig integritet; personuppgifter; konsumentförtroende; konsumtionsbeteenden; personalisering; användarvillkor;

    Sammanfattning : Studien behandlar fenomenet av datainsamling i försäljningsfrämjande syfte och dess upplevda effekt på personlig integritet för konsumenter. Digital marknadsföringsteknik är en central del av dagens marknader och involverar diverse IT-lösningar för att optimera marknadsföringskampanjer och försäljningsprocesser men även i produktutveckling. LÄS MER

  4. 4. ”Maximum safety for you – minimum impact on nature” - En multimodal kritisk diskursanalys av Klättermusens hållbarhetskommunikation på Instagram

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaper

    Författare :Agnes Bergquist; Lisa Olander; [2023]
    Nyckelord :ustainable communication; sustainability; Klättermusen; outdoor; Instagram; greenwashing; branding; reputation management; strategic communication; multimodal critical discourse analysis; Hållbarhetskommunikation; hållbarhet; Klättermusen; Instagram; greenwashing; strategisk kommunikation; marknadsföring; multimodal kritisk diskursanalys;

    Sammanfattning : The climate crisis and the consequences that follow have forced humanity to explore the collective actions that must be taken to curb global warming. As a way to reduce ones carbon footprint, many choose to consume with greater care for the environment, and the interest for sustainable clothing has therefore significantly increased. LÄS MER

  5. 5. Servitization in a Heavy Equipment Company: A business model perspective

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Fabiola L. Larco Caro; Asmaa Mohyadin Mahamed; [2022-08-18]
    Nyckelord :Servitization; Product-service system; Servitization transition; Servitization Readiness; Servitization challenges; Service paradox; Business model; Business model Innovation;

    Sammanfattning : Background: Servitization is a transformation process consisting of the integration of products and services in the value offering of the firms in order to increase value added and improve the customer experience. This process implies a transition from Product-Centric to Product-Service Systems. LÄS MER