Sökning: "CRM dag"
Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden CRM dag.
1. Cloudbaserte systemer – deskriptiv beslutningsmodell : Fra litteraturens, kundens og leverandørens perspektiv
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologiSammanfattning : Technology that is widely discussed in the business community today is cloud computing and cloud-based systems, as a cloud-based CRM-system. Considering that large companies, such as Google, Netflix and Microsoft, use this type of technology, it is important to ask whether such systems add something to the business or whether it is just an IT trend. LÄS MER
2. Digitala interaktioner
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Sociala mediers enorma expansion de senaste åren har bidragit till att miljoner människor varje dag använder plattformar som Facebook för att interagera med andra människor. Företagens intågande på denna plattform har inte gått förbi obemärkt av människorna som befinner sig där. LÄS MER
3. Analysis and improvements of information management - A case study about information management at an SME
M1-uppsats, Lunds universitet/Teknisk logistikSammanfattning : Bakgrund: OF Ekeri är ett nationellt företag med kontor i Markaryd. De levererar och hyr ut ett stort utbud av olika typer av lastbilssläp som till exempel släpvagnar, påhängsvagnar och reservdelar. Nästan alla företag i dag har någon form av informationssystem, men många av dem är ineffektiva. LÄS MER
4. Krav och arkitektur för CAD/PLM-support : Med en utvärdering av fem ärendehanteringssystem
Master-uppsats, KTH/Industriell produktionSammanfattning : Denna rapport är resultatet av ett examensarbete inom Industriell Produktion vid KTH, utfört vid Avalon PLM AB. Syftet har varit att grundligt utreda vad som krävs för att sätta upp en "first line"-support för användare till Siemens Industry Softwares produktportfölj. LÄS MER
5. Kundservice på Facebook : Hur Facebook kan användas som kundservicekanal
Kandidat-uppsats, Institutionen för datavetenskap, fysik och matematik, DFMSammanfattning : Kommunikation sker varje dag på olika sätt och i olika konstellationer, människan har ett behov av att föra dialog med andra människor. Detta behov kan med hjälp av dagens tekniker tillfredsställas även digitalt genom så kallade sociala medier. LÄS MER