Sökning: "Caroline Nilsson Kalmar"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Caroline Nilsson Kalmar.

  1. 1. Att skapa en multisensorisk sinnesupplevelse : En marknadsföringsstrategi för detaljhandelsföretag

    Kandidat-uppsats, Handelshögskolan BBS

    Författare :Anna Eriksson; Caroline Nilsson; [2010]
    Nyckelord :sensory marketing; multisensory brand experience; interior design; multisensory strategy; brand; emotional experience; interactive multisensory experience; sinnesmarknadsföring; ultimat sinnesupplevelse; heminredning; multisensorisk strategi; varumärke; emotionell upplevelse; interaktiv multisensorisk sinnesupplevelse;

    Sammanfattning : Uppsatsens syfte är att analysera och diskutera varför och på vilka sätt ett detaljhandelsföretag bör erbjuda kunden en multisensorisk varumärkesupplevelse. Uppsatsen kommer att ge företag ökad förståelse för Sinnesmarknadsföring och vad det får för konsekvenser vid utformandet av servicelandskapet. LÄS MER