Avancerad sökning
Hittade 2 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. En jämförande analys av privat- och företagssidan gällande relationer och kundlojalitet på Swedbank i Sandviken
Magister-uppsats, Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Abstract Titel: En jämförande analys av privat- och företagssidan gällande relationer och kundlojalitet på Swedbank i Sandviken Nivå: D-uppsats i ämnet företagsekonomi Författare: Karolin Karlström och Hanna Mattila Handledare: Aihie Osarenkhoe Datum: Januari 2011 Syfte: Vårt syfte med studien är att studera skillnader i service vad gäller kundrelationer och kundlojalitet på privat- och företagsavdelningen på Swedbank i Sandviken. Vi undersöker om det förekommer skillnader mellan relationer och service till kunderna samt jämför lojaliteten mellan bank och kund på privat- respektive företagssidan. LÄS MER
2. En studie av ekonomikursers struktur på plattformen Blackboard ur studerandesynvinkel
Kandidat-uppsats, Ämnesavdelningen för företagsekonomi; Institutionen för ekonomiSammanfattning : Syfte: Syftet med denna studie är att göra en jämförande analys av ekonomikurser på Högskolan i Gävle där informations- och kommunikationsteknik (IKT) används i olika utsträckning i klassrums- och nätverksmodellen. Metod: Studien bygger på ansatser från metoderna aktionsforskning och etnografi som utgår från en klassrumsmodell av campuskurser och en nätverksmodell av distanskurser. LÄS MER