Sökning: "PLS-SEM"

Visar resultat 41 - 43 av 43 uppsatser innehållade ordet PLS-SEM.

  1. 41. Improving business performance with organizational learning : A case study of factors affecting organizational learning and its relationship with business performance

    Master-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)

    Författare :LUDVIG BENGTSSON; PONTUS SKOG; [2018]
    Nyckelord :Organizational learning; SLAM-Framework; The strategic learning assessment map; PLS-SEM; Business Performance; Organisatoriskt lärande; SLAM-ramverk; PLS-SEM; Företags resultat; The strategic learning assessment map;

    Sammanfattning : This thesis is an intra-organizational case study which investigates the concept of organizational learning and its relationship with business performance. Furthermore, factors affecting organizational learning are explored. LÄS MER

  2. 42. Negotiation and auditing self-efficacy's effect on auditor objectivity : negotiation strategy functioning as a mediator

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Robert Winter; Xinmei Weng; [2015]
    Nyckelord :auditor objectivity; prior experiences; negotiation self-efficacy; auditing self-efficacy; distributive strategy; integrative strategy;

    Sammanfattning : Aim: Auditor objectivity in the auditing process is an important part of the IASB and FASB framework as well as in the SOX act. It is unclear whether auditor’s self-efficacy through selection of negotiation strategy affect the auditor’s objectivity. LÄS MER

  3. 43. EN KVANTITATIV STUDIE PÅ ANVÄNDNING OCH ACCEPTANS AV MOBILA PLÅNBÖCKER : Analys med PLS-SEM

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Christopher Flach; [2015]
    Nyckelord :Mobilplånbok; Theory of Acceptance and Use of Technology 2; Partial Least Square Structural Equation Modeling; enkätundersökning;

    Sammanfattning : Den mobila plånboken gör det möjligt att kunna utföra betalningar med hjälp av sin smarttelefon i butiker och har funnits tillgänglig i både Sverige och andra länder runt om i världen under en längre tid. Trots detta visar studier på att denna teknik inte har blivit accepterad av konsumenterna vilket även gör att butiker är motvilliga att investera i denna typ av teknik. LÄS MER