Sökning: "message design"
Visar resultat 11 - 15 av 376 uppsatser innehållade orden message design.
11. "En livsstil för en livstid" : En kvalitativ studie på konsumenters upplevelser av parodireklam inom det vita snusets marknadsföring
Kandidat-uppsats, Karlstads universitetSammanfattning : The purpose of this study is to shed light on the issues surrounding the marketing of white snus, which employs various means to downplay and beautify the product, thus normalizing it as part of everyday life. Using our analytical framework, we have developed spoof advertisements for white snus that convey this problematic nature. LÄS MER
12. Konsumenters insikt med hållbar klädkonsumtion : En fallstudie om vilka strategier som kan främja hållbara konsumtionsvanor i modebranschen
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Textilindustrin är en av världens mest förorenade industrier och har negativ inverkan på miljön och människor. I dagsläget produceras allt för mycket kläder och eftersom trender förändras i enhastig takt blir resursutnyttjandet av kläder väldigt lågt. LÄS MER
13. Emergency Communication for LoRaMesh using Blockchain and Distributed technologies
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DM)Sammanfattning : In today's society we need an emergency communication system to facilitate communication for when disaster strikes. Where the previous attempts only focused on the network communication and were missing a messaging capability between users. LÄS MER
14. Do first impressions matter? How product packaging and warning messages influence young adults' conceptions and intentions to use nicotine pouches
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Tobacco-free nicotine pouches have become increasingly popular in Sweden, especially among young adults. This thesis examines how packaging and warning messages could influence young adults' conceptions and intentions to use nicotine pouches. LÄS MER
15. En bild säger mer än tusen ord : En undersökning om visuellt berättande
Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska HögskolaSammanfattning : This article examines visual storytelling and how visual artefacts could be used to communicate a specific message to several different interactors. Often when a person analyzes an image, the person's analysis is affected by her previous experiences, what is currently relevant in her everyday life and what associations the person has to different colors and objects in the image. LÄS MER