Sökning: "Critical Success Factors for CRM-implementation"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Critical Success Factors for CRM-implementation.

  1. 1. Vad får en professionell idrottsklubb med en liten administration att implementera ett CRM-system? : En intervjustudie

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Jessica Ryde; [2023]
    Nyckelord :CRM-system; Customer Relationship Management; Critical Success Factors for CRM-implementation; Customer relationship management small- micro businesses; CRM Implementation;

    Sammanfattning : Customer Relationship Management System, förkortat CRM-system, är ett digitaliserat verktyg och arbetsprocess som kan hjälpa en verksamhet att optimera relationen med sina kunder. En implementering av ett CRM-system kräver att en verksamhet förändrar sina arbetsprocesser. LÄS MER

  2. 2. Identify the Critical Success Factors of CRM Implementation : A study on Chinese Commercial Bank

    Master-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)

    Författare :Sijie wang; [2011]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The demand from the customer and pressure from the competitive market drive most of the Chinese commercial banks either on their way to implement the CRM systems or they are positively looking for the opportunity to integrate the CRM as an indispensable part of their business strategy in the next few years to come. Customer Relationship Management originated and prevailed among western companies, it has already spread in many East Asian countries, such as: Japan, Korean and China. LÄS MER