Sökning: "Image-building"
Visar resultat 1 - 5 av 27 uppsatser innehållade ordet Image-building.
1. Rural utopia image building in slow variety show : a case study of Back to Field
Master-uppsats, Lunds universitet/Medie- och kommunikationsvetenskap; Lunds universitet/Institutionen för kommunikation och medierSammanfattning : .... LÄS MER
2. Research on the Impetus of Douyin to City Tourist Image Construction and Dissemination in China - The Case of Xi’an
Master-uppsats, Lunds universitet/Centrum för öst- och sydöstasienstudierSammanfattning : This thesis investigated how the short video sharing application Douyin produces an effect on city tourist images’ construction and dissemination in China, taking the Internet-famous city of Xi’an as a case study. Based on the semiotic theory and “5W” communication theory, the author collected 30 Xi’an-related short videos on Douyin as samples and recorded the relevant data manually for analysis. LÄS MER
3. Allt är politik : Dolda budskap i ett kungligt karolinskt porträtt
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Konstvetenskapliga institutionenSammanfattning : In 1704 Hedvig Eleonora, the dowager queen of Sweden, commissioned a portrait of herself and her great-grandson, Karl Fredrik, the duke of Holstein-Gottorp, four years of age. The portrait by court portraitist David von Krafft is quite formal in style, and alludes to other royal portraits in a number of dynastic symbols and visual conventions although it is unusual in its composition and subject-matter. LÄS MER
4. Enskifteshagens offentliga rum : En studie om parken som kommunikativ arena inom ramen för stadsutvecklingsprojektet Amiralstaden
Magister-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)Sammanfattning : Denna studie syftar till att undersöka hur parken Enskifteshagen formas som offentligt rum i Malmö stad, inom ramen för kommunens stadsutvecklingsprogram Amiralstaden. Detta med avseende på hur publics, eller intresseformationer, skapas. LÄS MER
5. Co-creation of Brand Value In Startups
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Startups face a wide range of opportunities and challenges when it comes to building their brand value and by extension brand image, due to possessing both limited financial and human resources. Hence, developing a distinct and enduring brand is a critical competitive imperative for them. LÄS MER