Sökning: "Image-building"

Visar resultat 1 - 5 av 27 uppsatser innehållade ordet Image-building.

  1. 1. Rural utopia image building in slow variety show : a case study of Back to Field

    Master-uppsats, Lunds universitet/Medie- och kommunikationsvetenskap; Lunds universitet/Institutionen för kommunikation och medier

    Författare :Yanlin Song; [2023]
    Nyckelord :Social Sciences;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. Research on the Impetus of Douyin to City Tourist Image Construction and Dissemination in China - The Case of Xi’an

    Master-uppsats, Lunds universitet/Centrum för öst- och sydöstasienstudier

    Författare :Jie Xu; [2023]
    Nyckelord :City tourist images’ construction and dissemination; Semiotic theory; “5W” communication theory; Diversification and homogenization; Destination images of Xi’an; China; Social Sciences;

    Sammanfattning : This thesis investigated how the short video sharing application Douyin produces an effect on city tourist images’ construction and dissemination in China, taking the Internet-famous city of Xi’an as a case study. Based on the semiotic theory and “5W” communication theory, the author collected 30 Xi’an-related short videos on Douyin as samples and recorded the relevant data manually for analysis. LÄS MER

  3. 3. Allt är politik : Dolda budskap i ett kungligt karolinskt porträtt

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Konstvetenskapliga institutionen

    Författare :Sofia Hillborg; [2022]
    Nyckelord :Hedvig Eleonora; Royal Carolean portraits; David von Krafft; Carl Friedrich von Holstein-Gottorf; Hedvig Eleonora; David von Krafft; Carl Friedrich von Schleswig Holstein Gottorf; Schloss Eutin; Hedvig Eleonora; kunglig karolinsk porträttkonst; Karl Fredrik av Holstein-Gottorp; David von Krafft;

    Sammanfattning : In 1704 Hedvig Eleonora, the dowager queen of Sweden, commissioned a portrait of herself and her great-grandson, Karl Fredrik, the duke of Holstein-Gottorp, four years of age. The portrait by court portraitist David von Krafft is quite formal in style, and alludes to other royal portraits in a number of dynastic symbols and visual conventions although it is unusual in its composition and subject-matter. LÄS MER

  4. 4. Enskifteshagens offentliga rum : En studie om parken som kommunikativ arena inom ramen för stadsutvecklingsprojektet Amiralstaden

    Magister-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)

    Författare :Moa Jeppsson; [2022]
    Nyckelord :Publics; public address; public space; parks; Publics; public address; offentliga rum; parker;

    Sammanfattning : Denna studie syftar till att undersöka hur parken Enskifteshagen formas som offentligt rum i Malmö stad, inom ramen för kommunens stadsutvecklingsprogram Amiralstaden. Detta med avseende på hur publics, eller intresseformationer, skapas. LÄS MER

  5. 5. Co-creation of Brand Value In Startups

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Sabbir Hasan Noor; Sara Sari; [2021]
    Nyckelord :co-creation; startups; brand value; brand image; social networking;

    Sammanfattning : Startups face a wide range of opportunities and challenges when it comes to building their brand value and by extension brand image, due to possessing both limited financial and human resources. Hence, developing a distinct and enduring brand is a critical competitive imperative for them. LÄS MER