Sökning: "brand image"
Visar resultat 1 - 5 av 1040 uppsatser innehållade orden brand image.
1. Hur framställs gärningspersoner beroende på kön? : En kritisk diskursanalys av hur svensk dags- och kvällspress porträtterar gärningspersoner utifrån ett genusperspektiv
Kandidat-uppsats, Jönköping University/HHJ, Avd. för socialt arbeteSammanfattning : Utifrån kritisk diskursanalys som metod och tillvägagångssätt har denna studie analyserat hur de rikstäckande nyhetstidningarna Aftonbladet, Expressen, Svenska Dagbladet och Dagens Nyheter porträtterar och beskriver kvinnan respektive mannen som gärningsperson med genusperspektivet som utgångspunkt. Studien har genomförts genom en jämförande analys av nyhetsartiklar utifrån två kända rättsfall, mordet i Arboga med Johanna Möller och Mohammad Rajabi samt styckmordet i Karlskrona med Anatoliy Pettersson och Leonard Höglind som gärningspersoner. LÄS MER
2. The effects of different acquisition strategies on brand equity and purchase intention
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningSammanfattning : Purpose - This study investigates the effect factors of brand equity and purchase intention for the original brand from the M&A perspective, involving two types of acquisitions (acquiring a medium image brand and acquiring a high-end image brand). The study object is a Chinese low-end automobile brand, Changcheng, who seeks to improve the brand. LÄS MER
3. The power of brand experience design on sustainable brand image A qualitative study investigating the brand experience design of ZYN and white snus from a consumer perspective, and further investigate sustainabilization in this context
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
4. Be Proud of Your Menstruation! A case study of commodity feminist discourse in mainland China.
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Adopting a critical discourse analysis approach, this study presents a case study around the “Menstruation should not be hidden” campaign launched by the Swedish brand, Libresse, in the Chinese market. With the aim to explore how does the brand strategically use female empowering discourse to construct new meanings of menstruation for a regional market, and the socio-cultural factors involved. LÄS MER
5. Evaluating Brand Perception Regarding Sustainability through Digital Marketing
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : This study evaluates the effect of sustainable business practices on brand perception. Digital marketing is a vital tool for any business, and sustainability is a significant element in brand management and marketing. LÄS MER
