Sökning: "Jessica van Tol"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Jessica van Tol.

  1. 1. Värdefulla förmåner i lojalitetsprogram för hotell. Kombination av mjuka och hårda förmåner

    Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Restaurang- och hotellhögskolan

    Författare :Lina Duvander; Sara Lidén; Jessica van Tol; [2013]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. Lojalitetsprogram inom hospitalitybranschen : Lönsamhet och effektivitet

    M1-uppsats, Örebro universitet/Restaurang- och hotellhögskolan

    Författare :Sara Lidén; Jessica van Tol; Lina Duvander; [2012]
    Nyckelord :CRM; customer loyalty; effectiveness; loyalty program; rewards;

    Sammanfattning : Lojalitetsprogram är en slags medlemsklubb där medlemmar får ta del av olika belöningar ochförmåner. Programmen kan vara ett bra hjälpmedel för företag att skaffa lojala, återkommandekunder, men det kan även vara kostsamt vid okunskap. LÄS MER