Sökning: "Likelihood of Using Online Personalization Services"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Likelihood of Using Online Personalization Services.
1. Likelihood of Using Online Personalization Services : An Explanatory Study
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Bachelor Thesis in Business Administration. Bachelor of Science with Specialization in Marketing – Main Field of Study: Business Administration. School of Business and Economics at Linnaeus University, Course Code 2FE21E, 2017. LÄS MER
2. Commitment Issues : En kvantitativ studie om commitment i relationen mellan kund och bank
Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Commitment Issues? – En kvantitativ studie om commitment i relationen mellan kund och bank Frågeställning Hur upplever kunden commitment i relationen till banken och Internetbanken? Hur kan banken agera för att påverka kundens commitment? Syfte Studien syftar till att undersöka commitment i relationen mellan kund och bank för att dra slutsatser kring vikten av kundens commitment. Vidare är syftet att undersöka påverkansfaktorerna förtroende och misstro samt bankens och Internetbankens påverkan på commitment. LÄS MER