Sökning: "Likelihood of Using Online Personalization Services"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Likelihood of Using Online Personalization Services.

  1. 1. Likelihood of Using Online Personalization Services : An Explanatory Study

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Avesta Diliwi; Christopher Ullberg; Johanna Jevinger; [2017]
    Nyckelord :Personalization; Online Personalization Services; Likelihood of Using Online Personalization Services; Value for Personalization; Concern for Privacy; Trust Building Factors;

    Sammanfattning : Bachelor Thesis in Business Administration. Bachelor of Science with Specialization in Marketing – Main Field of Study: Business Administration. School of Business and Economics at Linnaeus University, Course Code 2FE21E, 2017. LÄS MER

  2. 2. Commitment Issues : En kvantitativ studie om commitment i relationen mellan kund och bank

    Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Amanda Andersson; Maria Brambeck; Emelie Edberg; [2016]
    Nyckelord :Commitment; Bank; Financial Services; Online Banking; Commitment; Engagemang; Åtagande; Bank; Internetbank;

    Sammanfattning : Commitment Issues? – En kvantitativ studie om commitment i relationen mellan kund och bank  Frågeställning  Hur upplever kunden commitment i relationen till banken och Internetbanken? Hur kan banken agera för att påverka kundens commitment?  Syfte Studien syftar till att undersöka commitment i relationen mellan kund och bank för att dra slutsatser kring vikten av kundens commitment. Vidare är syftet att undersöka påverkansfaktorerna förtroende och misstro samt bankens och Internetbankens påverkan på commitment. LÄS MER