Sökning: "Rapid Control Prototyping"
Visar resultat 11 - 15 av 21 uppsatser innehållade orden Rapid Control Prototyping.
11. System Architecture in a Heavy DutyVehicle Platooning System using xPCTargetTM
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/ReglerteknikSammanfattning : The ongoing environmental debate emphasizes the need for reducing CO2 emissions in order to counteract rapid climate change. The transportation industry is growing and is already today a signicant contributor to green house gas emissions. LÄS MER
12. Modelling and Simulation ofGNC/AOCS Systemsfor Conceptual Studies
Master-uppsats, KTH/MekanikSammanfattning : The preliminary design of Guidance, Navigation, and Control (GNC) algorithms andAttitude and Orbital Control Systems (AOCS) for spacecraft plays an important rolein the planning of a space mission. Many missions require accurate positioning andattitude control to be able to full the mission objectives. LÄS MER
13. Design Philosophy for User Friendly Parameter Handler
Master-uppsats, Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : DCU2 (Drive Control Unit 2) is an important control system used in applications for train systems that are configured by a set of parameters. Traditionally, parameterization is conducted by using an excel workbook during the software development. The parameters are set up and further export the parameters to the compilation step. LÄS MER
14. Tangible Spatial Augmented Reality in Rapid Prototyping: Multiple and dierential tangible object manipulation and interaction
Master-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)Sammanfattning : Tangible Interface Objects underpin the interactions between users and a SAR environment. When utilizing SAR for rapid-prototyping work flows, particularly when the subject of the prototyping is a user-input centric design, the role of the Tangible Interface Objects is crucial. LÄS MER
15. Development of a parameter for combustion noise control
Master-uppsats, KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)Sammanfattning : De ständigt ökande kraven från emissionslagstiftningen har gjort att fordonsindustrins huvudfokus har riktats mot att minska utsläppen från koldioxid (CO2) och bildandet av andra föroreningar från nya motorer. Ett resultat av detta är att flera motortillverkare har valt nya teknikspår som ofta leder till ökat motorbuller vilket är ofördelaktigt tillsammans med dieselmotorns karaktäristiska redan höga förbränningsljud. LÄS MER