Sökning: "Sarah Mail"

Visar resultat 6 - 8 av 8 uppsatser innehållade orden Sarah Mail.

  1. 6. Kläder och Identitet En studie om synen på kläders kommunikativa förmåga

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för management

    Författare :Sarah Lindman; [2008]
    Nyckelord :Budskap; Goffman; identitet; Internet; kläder; kvalitativ; mode; status; Fristående kurs;

    Sammanfattning : Min undersökning har genomförts med fokus på identitet och kläder. Syftet med uppsatsen är att försöka nå en djupare förståelse för och beskriva hur unga människor, mellan 21-29 år, kommunicerar en del av sin identitet genom hur de väljer att klä sig. LÄS MER

  2. 7. The role of interactive media in relationship marketing

    D-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate Business School

    Författare :Sarah Thunström; Jennie Magnusson; [2000]
    Nyckelord :Interactive media; Internet; Telemarketing; Communication; Health Care industry and Europe;

    Sammanfattning : This thesis is an assignment from Mölnlycke Health Care, and concerns how a company in the health care industry can use interactive media in customer communication, in order to improve relations. The purpose is to describe how the customers in Europe would like to receive information and communicate with the suppliers, investigate the possibilities of using Internet/e-mail and telemarketing and to present a recommendation for future communication with these media. LÄS MER

  3. 8. The role of interactive media in relationship marketing

    D-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate Business School

    Författare :Sarah Thunström; Jennie Magnusson; [2000]
    Nyckelord :Interactive media; Internet; Telemarketing; Communication; Health Care industry and Europe;

    Sammanfattning : This thesis is an assignment from Mölnlycke Health Care, and concerns how a company in the health care industry can use interactive media in customer communication, in order to improve relations. The purpose is to describe how the customers in Europe would like to receive information and communicate with the suppliers, investigate the possibilities of using Internet/e-mail and telemarketing and to present a recommendation for future communication with these media. LÄS MER