Sökning: "Stina Nöjd"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Stina Nöjd.

  1. 1. ”Jag är inte den enda som överlevt” - En kvantitativ studie kopplad till uppföljningsmottagningen på Sahlgrenska Universitetssjukhuset för patienter som behandlats för barncancer.

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för socialt arbete

    Författare :Stina Ribman; Martina Ringqvist; [2017-09-28]
    Nyckelord :Barncanceröverlevare; uppföljningsmottagning; cancereftervård; KASAM.;

    Sammanfattning : Syftet med studien var att undersöka barncanceröverlevares upplevelser av besöket på uppföljningsmottagningen på Sahlgrenska Universitetssjukhuset i Göteborg. Undersökningen av patienternas upplevelser valde vi att avgränsa till vilka faktorer som påverkat att patienterna upplevde besöket som meningsfullt, vilka faktorer som påverkat att patienterna upplevde sig nöjda med informationen som gavs vid besöket samt vilka faktorer som påverkat upplevelsen av ett gott bemötande från personalen på uppföljningsmottagningen. LÄS MER

  2. 2. PREFABRICERADE SMÅHUS PLANLÖSNINGAR : En jämförelse mellan tillverkare och kund

    Kandidat-uppsats, JTH, Byggnadsteknik

    Författare :Stina Agnesson; Josefina Bagger-Sjöbäck; [2012]
    Nyckelord :planlösningar; kundändringar; kataloghus;

    Sammanfattning : Syftet med arbetet är att analysera utformningen av planlösningarna i prefabricerade småhus. Resultatet ska kunna utnyttjas som underlag vid planlösningsutformning och möjliggöra planlösningar med färre kundändringar.   Metoder som används är litteraturstudier, intervjuer och en fallstudie. LÄS MER

  3. 3. Dagens agenda: Nöjd kund, Fastighetsföretagens syn och arbetssätt för att få nöjda hyresgäster i Malmös bostadsområden

    Kandidat-uppsats, Malmö högskola/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)

    Författare :Isabella Gadde; Stina Pettersson; [2007]
    Nyckelord :Nöjd kund; hyresgäster; fastighetsföretag; service management;

    Sammanfattning : SammanfattningTitel: Dagens agenda: Nöjd kundFastighetsföretags syn och arbetssätt för att få nöjda hyresgäster i Malmös bostadsområden.Författare: Stina Pettersson & Isabella GaddeAvdelning: Teknik och Samhälle vid Malmö HögskolaHandledare: Peter Hansson & Sarah JaxellSyfte: Syftet med rapporten är att göra en undersökning av hur fastighetsföretag arbetar med service i centrala Malmö samt i Malmös ytterområden som Fosie, Hermodsdahl, Holma, Södervärn och Bellevuegården. LÄS MER