Sökning: "Wireframe"

Visar resultat 16 - 20 av 23 uppsatser innehållade ordet Wireframe.

  1. 16. Portal för test automation

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Högskoleingenjörsutbildning i datateknik

    Författare :Irfan Agovic; Faruk El-Zoubi; [2014]
    Nyckelord :test; automation; ikea it; irfan; faruk; el-zoubi; agovic; lth; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Environments with a high number of systems that are dependent on each other create complexity in the testing of each system. For a test to perform correctly, every dependency has to be fully functional. LÄS MER

  2. 17. Flying Colors : toward more natural and intuitive 3D modeling

    Master-uppsats, KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)

    Författare :Joakim Rasmuson; [2013]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Creating digital 3D models requires significant time and effort, even by experienced users. Tools such as 3D mice, motion capture cameras, and graphics tablets can make the creation process less tedious, but are generally not available to the average person. LÄS MER

  3. 18. A program for comparing proteins using a graph representation of atom triplet surfaces

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för data- och informationsteknik

    Författare :Daniel Kvarfordt; Hjalmar Lindskog; Joakim Sellin; Christofer Warg; Mikael Weckstén; Daniel Eddeland; [2012-08-09]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : This report details the development of software with the capability to find similarities on the surfaces of large biological molecules and display the result graphically in three dimensions. In the field of bioinformatics an approach to represent proteins as triangle surfaces has emerged and it is therefore interesting to have software tools available to examine this structure representation. LÄS MER

  4. 19. Hur man designar ett gränssnitt för karaktärseditering

    Kandidat-uppsats, Institutionen för datavetenskap; Tekniska högskolan

    Författare :David Fransson; Niklas Berlin; [2012]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Inom vissa typer av tv- och datorspel, t.ex. rollspel, sportspel, äventyrsspel eller livssimulatorer, är det vanligt att spelaren själv får utforma sin karaktär (den användaren spelar som i spelet) i varierande utsträckning. LÄS MER

  5. 20. Improving Knowledge Organizations Search Interface design by Evaluating Main-Stream Search Interface Design.

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolan

    Författare :Ganesh Murugan; [2011]
    Nyckelord :interface design; search engine; usability; knowledge organization; search interface design;

    Sammanfattning : Usage of search is very popular among all kinds of people to locate unknown information in websites. Mainstream search engines like Google work really hard to deliver a simple and effective search experience with the help of professionals and usability lab testing. LÄS MER