Sökning: "menu"

Visar resultat 1 - 5 av 170 uppsatser innehållade ordet menu.

  1. 1. Impulsive Buying Behaviour and Restaurant Selection and Consumption

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Leila Baiche; Andrijana Milanovic; [2023-07-03]
    Nyckelord :Impulsive Buying Behaviour; á la Carte Restaurants; Restaurant Selection; Menu Selection; Extraordinary Experiences;

    Sammanfattning : The study explores à la carte restaurant and its connection with impulsive buying, in terms of restaurant selection, menu selection and extraordinary experiences which reflects the purpose of the study and was explored with three research questions. Prior research of restaurant consumption and impulsive buying was not clear on how consumers select a restaurant and choose on the menu impulsively. LÄS MER

  2. 2. Brand Loyalty in the Context of Digital Food Retail : Understanding customer behaviour of meal kit delivery services towards brand loyalty: a focus on HelloFresh

    Magister-uppsats,

    Författare :Yiming Yuan; Ziying Lai; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Abstract Background: Despite an increase in popularity, the meal kit delivery service is facing the challenge of high cancellations and difficulty with customer retention. As it is a comparatively novel concept in the context of digital food retail, more scholarly research should be conducted. LÄS MER

  3. 3. Understanding factors related to food waste in Swedish primary schools

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för byggnadsteknik, energisystem och miljövetenskap

    Författare :Roula Yandem; Fatima Fkhir; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Production and consumption of food have several environmental impacts, regardless of the type of food production. However, food production can have a particularly large impact on the environment, as it often causes pollution and spreads harmful contaminants in nature. LÄS MER

  4. 4. Digital Marketing Challenges Face by SMEs in Developing Countries: Cross country case studies from Bangladesh and Sri Lanka

    Master-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Syed Rubyat Ahsan; Menu Geethika Nishadi; [2023]
    Nyckelord :SMEs; Digital marketing; Digital marketing channels; Internet marketing; Digital marketing ecosystem; Digital marketing challenges; Social media; Digital marketing in developing countries.;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  5. 5. Meny-baserad chatbot för kompletterande hjälp inom programmeringskurser i högre utbildning : En utforskande studie

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Patrik Larsson; Samuel Ribaric; [2023]
    Nyckelord :Menu-based Chatbot; Menu-based chatbot as Assistant; Chatbot for Programming; Chatbots in Education; Meny-baserad Chatbot; Programmeringskurser; Högre Utbildning;

    Sammanfattning : En civilingenjör som utbildas idag förväntas ofta att lära sig programmering och för att klara en civilingenjörsutbildning krävs att man ska kunna programmera på många olika nivåer. I samband med den växande populariteten av chatbotar inom utbildning och bland företag så finns det skäl att undersöka hur en chatbot hade kunnat assistera studenter som läser programmeringskurser. LÄS MER