Sökning: "uncertainty business"
Visar resultat 1 - 5 av 688 uppsatser innehållade orden uncertainty business.
1. Mellan himmel och jord,var befinner sig kunden? : En undersökning om kunders förtroende till On-Premise- och SaaS-system
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Implementering av affärssystem inom verksamheter kan ge många fördelar, exempelvis effektivisering och automatisering. Hur systemet levereras till kunden kan påverka förtroendet hos kunden. LÄS MER
2. Mobile Device Industry in China : A study on Chinese mobile device industry from an ecosystem point of view
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : Under the global trend of digital transformation development, Chinese mobile device industry has rapid expansion and yield significant economic benefits and social impacts both domestically and internationally. This growth is driven by the advancement of 5G technology, which has revolutionized various aspects of the industry, including manufacturing, products, and consumer demand. LÄS MER
3. Slumpmässighet och direkt samband inom hästverksamhet : en analys av begreppet ekonomisk verksamhet i artikel 9.1 i mervärdesskattedirektivet
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Juridiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
4. Symbiosis in Open Innovation: Small Firms' Dance with Large Companies
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose of this study is to explore the challenges that small firms face when engaging in open innovation by out-licensing to larger companies. Additionally, it aims to investigate the strategies that these small firms use to manage the challenges. LÄS MER
5. Defining customer value in disruptive business models
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Customer value is a relatively complex concept and is very dependent on the perspective that is taken as well as on the context of the value offer. The aim of this thesis is to identify how customer value is defined in more dynamic environments, specifically in the context of disruptive business models. The case company in the thesis is Lynk & Co. LÄS MER