Avancerad sökning

Hittade 2 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. Communication works for those who work at it – John Powell, An empirical study investigating the influence of corporate brand identity on brand performance

    Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Vanja Johnsson; Adrienne Daudi; [2020]
    Nyckelord :Corporate brand identity; brand performance; corporate branding; brand management; Social Sciences;

    Sammanfattning : In recent years, corporate branding and its potential benefits on brand performance has become an increased area of interest for both researchers and communication professionals. This study aims to deepen and increase knowledge about the concept of corporate brand identity and its influence on brand performance in the communications sector and answer the research question; How do the dimensions of corporate brand identity influence brand performance within the communications sector? To achieve this, a quantitative approach was employed and the B2B service brand identity scale as well as the Brand performance scale was used to measure the influence through a digital survey in 14 Swedish agencies with a total of N=105 respondents. LÄS MER

  2. 2. Unga vuxnas motivation för fysisk aktivitet

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)

    Författare :Adrienne Daudi; Elinore Johansson; [2018]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Idag är vi inte främmande med att fysisk aktivitet är gynnsamt för många olika aspekter. Utvecklingen av samhället har gjort det lättare för fler att röra på sig, utomhus och inomhus, tillsammans och individuellt. Trots det visar forskning på en minskning av fysisk aktivitet hos unga vuxna. LÄS MER