Sökning: "Can Ledin"
Visar resultat 16 - 19 av 19 uppsatser innehållade orden Can Ledin.
16. Planteringsförbandets betydelse för kvalitetsegenskaper i Contortatall (Pinus contorta var. latifolia)
Magister-uppsats, SLU/Dept. of Forest Ecology and ManagementSammanfattning : In Sweden, large scale planting of Lodgepole pine (Pinus contorta var. latifolia) started in the beginning of the 1970’s. At first, the aim was production of pulpwood, but later, also production of timber became considered realistic. Today, Sweden has more than 520 000 ha of Lodgepole pine. LÄS MER
17. Niondeklassarens dilemma : En undersökning om elevers beslutsprocess inför gymnasievalet ur ett vägledarperspektiv
Kandidat-uppsats, Pedagogiska institutionenSammanfattning : Idag går majoriteten av eleverna vidare från grundskolan till gymnasiet. Valalternativen är många och eleverna ställs inför ett beslut som kan vara svårt att ta. LÄS MER
18. Röda Korsets tidning – : Sändarstrategier för att väcka intresse och offervillighet
Magister-uppsats, Medier och kommunikationSammanfattning : Abstract Title: The Red Cross paper – sender strategies used to create interest and will to sacrifice. (Röda Korsets Tidning – Sändarstrategier för att väcka intresse och offervillighet) Number of pages: 56 (86 including enclosures) Author: Katarina Lif Pikas Tutor: Göran Svensson Course: Media and Communication studies D Period: Spring 2006 University: Division of Media and Communication, Department of Information Science, Uppsala University Purpose/Aim: The main purpose of the essay is to examine how the writers of the Red Cross paper try to establish a relationship to the reader. LÄS MER
19. Barnbibliotekariers kompetens och kärnkunskaper på området litteraturförmedling och läsfrämjande arbete
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Biblioteks- och informationsvetenskap / BibliotekshögskolanSammanfattning : This paper conducts a qualitative examination based on interviews with six childrens librarians. The purpose is to put a perspective on the librarians competence and focal knowledge within the area of reading promotion and reading stimulation aimed for children, and also to examine how this competence and knowledge is constructed. LÄS MER