Sökning: "Chatbot API"

Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Chatbot API.

  1. 1. Reactive vs Non-Reactive Java framework : A comparison between reactive and non-reactive APIs

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologi

    Författare :André Nordlund; Niklas Nordström; [2022]
    Nyckelord :Spring Boot; Quarkus; API; Reactive; Mutiny; Webflux; JMeter; VisualVM; Spring Boot; Quarkus; API; Reactive; Mutiny; Webflux; JMeter; VisualVM;

    Sammanfattning : Vill man bygga en API tjänst idag existerar det en mängd olika ramverk att välja mellan, varav några av dessa använder reaktiva system. Denna teknik tillåter värden att använda sina resurser på ett mycket mer effektivt sätt än med de icke reaktiva ramverken. LÄS MER

  2. 2. Bot Integration to Website Application : Integrating an application with Microsoft Teams to have a chatbot collect and send useful information to the system

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologi

    Författare :Jonas Carlsson; [2021]
    Nyckelord :Integration; C#; Chatbot; API; Adaptive Cards; Teams; Integration; C#; Chatbot; API; Adaptive Cards; Teams;

    Sammanfattning : Medan teknologin ständigt utvecklas strävar mer och mer företag efter att automatisera arbetsuppgifter. Användningen av chatbotar sociala media blir allt mer vanligt som en ersättning av kundtjänster då de både är effektivt och pålitligt, samt att företagen sparar pengar. LÄS MER

  3. 3. Can Chatbot technologies answer work email needs? : A case study on work email needs in an accounting firm

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Linnéa Olsen; [2021]
    Nyckelord :Chatbot API; Chatbot system; Conversational Agent; Conversational AI; Emails APIs; Email needs; E-mail overload; Generative-based chatbot; Intelligent Agents; Knowledge-base; Knowledge base; NLP; Machine learning;

    Sammanfattning : Work email is one of the organisations most critical tool today. It`s have become a standard way to communicate internally and externally. It can also affect our well-being. Email overload has become a well-known issue for many people. LÄS MER

  4. 4. Chatbot : The future of customer feedback

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för informationsteknologi

    Författare :Kevin Hoang Dinh; [2020]
    Nyckelord :Chatbot; feedback; Natural Language Processing;

    Sammanfattning : This is a study about how to convert a survey to a chatbot and distribute it to various communication channels to collect feedback to improve themselves. What would be the most convenient way to gather feedback? Our daily lives are becoming more and more dependent on digital devices every day. LÄS MER

  5. 5. Improving the Chatbot Experience : With a Content-based Recommender System

    M1-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologi

    Författare :Angelica Gardner; [2019]
    Nyckelord :Chatbot; Recommender system; Web crawling; Bag-of-words; Graph database; GraphQL;

    Sammanfattning : Chatbots are computer programs with the capability to lead a conversation with a human user. When a chatbot is unable to match a user’s utterance to any predefined answer, it will use a fallback intent; a generic response that does not contribute to the conversation in any meaningful way. LÄS MER