Sökning: "Digital klagomålshantering"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Digital klagomålshantering.
1. Service Recovery genom hantering av eWOM : En studie om svenska e-handelns modebransch.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Titel: Service Recovery genom hantering av eWOM - En studie om e-handelns modebransch. Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi. Författare: Omar Aboukhaled & Viktor Oleandersson. Handledare: Akmal Hyder. LÄS MER
2. Strategier för digital klagomålshantering : En kvalitativ studie av fem utvalda hotell med höga kundbetyg
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/TurismvetenskapSammanfattning : As more hotels are established and that competition in turn increases, it becomes increasingly important to offer a good service to attract customers. If the hotels do not satisfy the guest they may complain. LÄS MER
Resultatsidor:
1