Sökning: "Pia Hallenheim"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Pia Hallenheim.

  1. 1. Det digitaliserade servicemötet - en studie av relation och självservice

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Andreas Bruzelius; Ola Hallenheim; [2007]
    Nyckelord :servicemöte; tjänster; relationer; självservice; sst; sst-system; konkurrensfördel; e-handel; banker; Trade; Handel; Business and Economics;

    Sammanfattning : Ämne: Magisteruppsats, 10p, Institutionen för Service Management, Lunds universitet Författare: Andreas Bruzelius, Ola Hallenheim Handledare: Carl R Hellberg, Pia Siljeklint Problemdiskussion: Den forskning som främst återges i service managementlitteraturen bygger på att människor träffas i ett servicemöte där frontpersonalen ”levererar” service. Ofta betonas frontpersonalens stora roll som deltidsmarknadsförare och de stora resurser som tjänsteföretag bör lägga på att stödja frontpersonalen för att servicemöten skall bli lyckade och skapa värde för såväl företag som kund. LÄS MER