Sökning: "The customers attitude."
Visar resultat 11 - 15 av 339 uppsatser innehållade orden The customers attitude..
11. Val av Cookies : - En kvantitativ studie om förekomsten av privacy paradox och bounded rationality vid en användares val av cookies.
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Informationssystem; Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Data räknas idag som en av världens värdefullaste resurser. I takt med att internet har blivit mer etablerat och utökat sina användningsområden, har insamlingen av information om dess användare ökat. LÄS MER
12. Marking tags within the construction industry : A qualitative case study of the Swedish construction industry regarding implementing technical standardizations to promote circularity
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : The construction industry is vital in meeting humanity's infrastructure and essential building needs. However, its current practices contribute significantly to environmental challenges such as global warming, deforestation, and biodiversity loss. The current study points out the need for a more sustainable approach in the construction sector. LÄS MER
13. Shopping for Masculinity? Exploring Compensatory Masculinity Attitudes & Purchase Intentions in a Retail Context
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Compensatory masculinity is an expression for when men exaggerate their masculinity in behaviors and cognitions, as a way to compensate for a self-perceived masculinity threat. This topic is especially relevant today considering the increased competitiveness of women, and the rise and popularity of misogynistic media and the potential effects it has on men. LÄS MER
14. Kundupplevelse av personlig integritet vid datainsamling av personuppgifter i kommersiella syften
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : Studien behandlar fenomenet av datainsamling i försäljningsfrämjande syfte och dess upplevda effekt på personlig integritet för konsumenter. Digital marknadsföringsteknik är en central del av dagens marknader och involverar diverse IT-lösningar för att optimera marknadsföringskampanjer och försäljningsprocesser men även i produktutveckling. LÄS MER
15. Exploring Strategies for Customer Engagement in the Absence of Third-party Cookies : Using a Firm-based Digital Maturity Lens
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Purpose – This study aims to identify and analyze innovative strategies that firms can use to develop customer engagement online without relying on third-party cookies, whilst also considering the firms' level of digital maturity. Method – To explore the innovative strategies for developing customer engagement online without third-party cookies, a sequential mixed-method design was employed, utilizing semi- structured interviews and survey data. LÄS MER