Sökning: "axel larsson"

Visar resultat 31 - 35 av 43 uppsatser innehållade orden axel larsson.

  1. 31. Staten och såddkapitalet

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Gustav Blomsterberg; Daniel Bonna; Axel Larsson; [2017]
    Nyckelord :Business and Economics;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 32. Constructing a Multilingual Relation Extraction System Using Neural Networks

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Erik Gärtner; Axel Larsson; [2017]
    Nyckelord :Technology and Engineering;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 33. Förutsättningar för cirkulär ekonomi : En fallstudie på ABB Grid Automation Products

    Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Axel Larsson; Marcus Andersson; Joakim Boman; [2016]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  4. 34. Design of spacecraft attitude determination system using MEMS sensors

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektro- och systemteknik (EES)

    Författare :Lasse Larsson; [2016]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The CubeProp module is a propulsion module developed by NanoSpace AB that will fly on-board the MIST CubeSat in 2017. NanoSpace is interested in developing an attitude determination system for the Cube-Prop module that also can be used to measure the performance of the thrusters in space. LÄS MER

  5. 35. Transforming Consumer Values into Eco-Friendly Purchases : A study on young Swedish consumers within the Electronic mobile device market

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Andreas Järvstrand; Axel Larsson; Kasper Sundström; [2016]
    Nyckelord :Eco-Friendly; Value-Action Gap; Electronic mobile device industry; Young Swedish Consumers; Consumer Behaviour; Consumption values; CSR; Brand; Product information;

    Sammanfattning : Problem: Although modern people are more aware than ever about the environment and responsible sourcing of raw materials, a gap exists between consumers’ preferences on eco-friendly products and their actual purchasing behaviour. Companies operating in the electronic mobile device industry have been unable to bridge this value-action gap and relatively little research has been conducted on this industry. LÄS MER