Sökning: "Customer Reactions"
Visar resultat 1 - 5 av 47 uppsatser innehållade orden Customer Reactions.
1. Heat of the moment : En jämförande fältundersökning inom tjänståterställning och förkroppsligad kognition
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Inom forskningsområdet tjänståterställning arbetar forskare och företag med att identifiera servicefel samt hitta effektiva sätt att lösa kunders problem. Trots detta skapar klagomålshantering problem för företag och det finns många utvecklingsmöjligheter. LÄS MER
2. Mitigation of supply chain uncertainties caused by material shortage : A case study with Loccioni
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : The ongoing semiconductor shortage impacts organizations throughout the supply chain operationally and financially. Limited material for a sudden increase in demand during the Covid-19 pandemic led to a heightened supplier power and result in the prioritization of customers. LÄS MER
3. Minimising Battery Degradation And Energy Cost For Different User Scenarios In V2G Applications : An Integrated Optimisation Model for BEVs
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/ElektricitetsläraSammanfattning : The functionality to both charge and discharge energy from and to the power grid to a Battery Electric Vehicle (BEV) is referred to as Vehicle-to-Grid (V2G). This allows the customer to buy energy when the spot price is low and sell energy when the price is high to make a profit, called energy arbitrage. LÄS MER
4. Gillette ‘We believe: the best men can be’ – the advertisement that shaved itself off the market.
Magister-uppsats, Jönköping University/IHH, Redovisning, Marknadsföring, SCM, Informatik och RättsvetenskapSammanfattning : Background: The 2019 Gillette advertisement ‘We believe: the best men can be’ was released when the #MeToo movement was gaining momentum. The commercial addressed conventional ideas of masculinity and received a lot of public criticism for its message. LÄS MER
5. Human-Like Chatbot : A quantitative study of the emotional response toward human-to-machine interaction
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Problem formulation: The problem that the thesis research relates to is the limitations of artificially intelligent chatbots as interlocutors. The emotional component of communication plays an essential role in the customer experience, but many users have a negative attitude toward chatbots due to their lack of humanity and empathy. LÄS MER