Sökning: "Digital Tool and Business Management Management Control Systems"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Digital Tool and Business Management Management Control Systems.
1. Informationssystem inom det svenska skolväsendet: ett medel för styrning eller ett hjälpmedel? : En studie om digitala lärplattformar i skolor
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Digitalisering utgör en viktig del i dagens samhälle. Sverige har som mål att vara ledande på att utnyttja digitaliseringens möjligheter. Skolväsendet utgör en viktig roll för ett lyckat digitaliseringsarbete och därför har regeringen utformat en nationell digitaliseringsstrategi för skolväsendet. LÄS MER
2. Analytics adoption in manufacturing – benefits, challenges and enablers
Master-uppsats, Mälardalens universitet/Innovation och produktrealiseringSammanfattning : Digitalisation is changing the manufacturing landscape with promises to enhance industrial competitiveness with new technologies and business approaches. Various data-driven applications, enabled by digital technologies, can support process monitoring, production quality control, smart planning, and optimisation by making relevant data available and accessible to different roles in production. LÄS MER
3. Digitalisering och verksamhetsstyrning inom byggbranschen
Kandidat-uppsats, Högskolan i HalmstadSammanfattning : Purpose: The purpose of this study is to get an understanding of how and when digital tools are used in business management in the construction industry. With a focus on which opportunities digitalization can contribute to creating cohesive business management from a management perspective. LÄS MER
4. Data driven support of production through increased control of information parameters : A case study
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : The current manufacturing business environment becomes more dependent of digital tools to increase business opportunities and customer value. The organizations ability to embrace the digital tools is dependent of a its digital maturity position. LÄS MER