Sökning: "Robin Oskarsson"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Robin Oskarsson.

  1. 1. Att bli identifierad med sin blodsmitta

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för vård, arbetsliv och välfärd

    Författare :Henrik Eliasson; Robin Oskarsson; [2023]
    Nyckelord :HIV-positive; experience of stigma; discrimination; hepatitis C;

    Sammanfattning : Bakgrund och problemformulering: Patienter med blodsmitta riskerar att bli sedda utifrån sin blodsmitta. Det kan bero på stigmatisering och förlegade synsätt som är formade utifrån vårdinrättningarnas vårdkultur. Patienten kan bli identifierad med sin blodsmitta och kan därmed få sämre vårdande möten eller utebliven vård. LÄS MER

  2. 2. Employee Motivation in the Event of Unexpected Change : The roles of time and uncertainty in employees’ adaptability to change

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF); Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)

    Författare :Robin Vipp Oskarsson; Hampus Johansson; [2021]
    Nyckelord :Employee Motivation; Work from home; Long-term adaptation; Time; Outcome uncertainty; Change process; Covid-19;

    Sammanfattning : The Covid-19 pandemic has made a major impact on organizations around the world since the outburst at the beginning of 2020. This has led the organization to let their employees work remotely from home. This situation has brought challenges for the employees which in turn have been forced to adapt to a new working environment. LÄS MER

  3. 3. Social Media When Searching for New Customers : A Description of Prospecting Activities on Social Media

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Robin Vipp Oskarsson; Alexander Dimakis; [2020]
    Nyckelord :B2B; Prospecting; Personal selling; Social media; Identifying; Qualifying; Due diligence newsfeed; Digital footprints;

    Sammanfattning : Purpose - The purpose of this study is to identify and describe how B2B salespeople utilize social media when prospecting for new customers based on a sequential sales process.Design/methodology/approach - The study employs an interpretive approach as it attempts to convey a phenomenon through the eyes of the participants. LÄS MER