Sökning: "Sanna Emilsson"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Sanna Emilsson.
1. How can an organization with B2B experience enter a new market utilizing an B2C e-commerce strategy instead? : A case study of a fragrance company
Master-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Globalization and the rapid growth of online-transaction through e-commerce platforms is increasing at a fast pace, not to mention the acceleration during and after the pandemic of Covid-19. The purpose with this qualitative case study of a company operating in the fragrance industry is to give a better understanding of how a company successfully succeeded in internationalizing by utilizing a B2B e-commerce strategy, and how the same company can change strategy to utilize B2C e-commerce to enter a new market which in this case are Sweden. LÄS MER
2. After-work eller en kopp kaffe, vad väljer du? : En studie om ritualens påverkan på anställda
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)Sammanfattning : Syfte: Syftet med uppsatsen är att skapa en inventering för på vilket sätt ritualer påverkar anställdas trivsel, uppskattning, gemenskap, motivation och missnöje på deras arbetsplats. Metod: Uppsatsen utgår från en deduktiv ansats där teorin samlades in innan insamling av empiri. LÄS MER