Sökning: "TILE"
Visar resultat 1 - 5 av 79 uppsatser innehållade ordet TILE.
1. Identifying and Applying Hand-painted Features Onto Procedurally Generated Textures
Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska HögskolaSammanfattning : Background. Procedural content generation (PCG) is a powerful tool used in manydifferent areas within game development. One of these areas are texturing where procedural generation have several advantages, including increased effectiveness, reducedstorage cost and unlimited texture resolution. LÄS MER
2. Design of a grating lobe mitigated antenna array architecture integrated with low loss PCB filtering structures
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Massive multiple input multiple output - MIMO systems are a reality and modern communication systems rely upon this technology to cope with the increasing need for capacity and network usage. Antenna arrays are at the heart of the of the massive-MIMO system and are the enabling technology. LÄS MER
3. Nitrogen legacies in agricultural catchments : an analysis of 170 years of nitrogen legacies data in four Swedish agricultural catchments
Master-uppsats, SLU/Dept. of Soil and EnvironmentSammanfattning : Despite the enforcement of legislation and application of measures, nitrogen (N) levels continue to be high in streams. One of the reasons for the low N reduction, is the legacy accumulation of N. LÄS MER
4. Takmaterial för en ekologiskt hållbar framtid : Jämförande studie av plåttak, tegeltak & gröna tak
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mittuniversitetet/Institutionen för naturvetenskap, design och hållbar utveckling (2023-)Sammanfattning : Den biologiska mångfalden är tillsammans medklimatförändringar en av de mest avgörande frågorna för attstabilisera våra samhällen. Då takmaterial inverkar direkt påomgivningens temperatur, dagvattenhantering, luftkvalitet,biodiversitet och klimatpåverkan undersöks i detta examensarbetetegel-, plåt- och gröna tak ur ett ekologiskt hållbarhetsperspektiv. LÄS MER
5. An Artistic Workflow for a WFC Level Generator
M1-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för system- och rymdteknikSammanfattning : Rogue Crossing is a 3D, turn-based, roguelite, conquest game made in Unity. Where the goal is to conquer the different randomly generated levels that are built with the help of an automated tile generator. The subject of discussion is the automated tile generator and how assets are made for it. LÄS MER