Sökning: "Value Proposition"
Visar resultat 31 - 35 av 476 uppsatser innehållade orden Value Proposition.
31. Personlig integritet eller kontroll? En analys av de motstående intressen som finns för registerkontroll och dess förutsättningar som rekryteringsverktyg
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för handelsrättSammanfattning : Criminal background checks, using the section 9 request (9 § lagen (1998:620) om belastningsregister), has increased tremendously the last 20 years. From 40 000 requests 2003 to 306 000 requests 2022. LÄS MER
32. Hur coworkingföretag kan expandera inom nya kundsegment : En studie om segmentering och tillhörande värdeerbjudande
Master-uppsats, Linköpings universitet/Industriell ekonomiSammanfattning : Coworking för företag, så kallad corporate coworking är idag en framväxande marknad som möjliggör företag att arbeta bredvid varandra i samma kontor, där de kan dela med sig av kunskap och nätverka genom både formella möten och informellt umgänge. Marknaden re- presenterar en källa för tillväxt för coworkingbranschen och har på senare tid blivit mer bety- delsefull i takt med ett ökat intresse från större företag. LÄS MER
33. Assessing the market possibilities and productization of ambulatory ECG-devices in the Business to Consumer space
Master-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : There is currently a shift in the healthcare sector moving towards remote monitoring, meaning that monitoring of diseases and other issues is moving out of hospitals and into people's homes with the use of medical technology. One of the fastest-growing at-home monitoring solutions is the ECG device, especially due to the fact that cardiovascular diseases are the leading cause of death worldwide. LÄS MER
34. Digital Transformation in the Fast Fashion Industry: How do Consumers Perceive Phygital Retail?
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The fashion industry has witnessed significant digital transformation, leading to the emergence of phygital retail that seamlessly integrates physical and digital experiences. This study explores the impact of phygital store design on customer-based brand equity in the fast fashion sector, focusing on the drivers and barriers that shape customer perceptions of phygital retail. LÄS MER
35. Value Proposition of Autonomous Electric Trucks in the Freight Industry : A Qualitative Study of Transport Buyers
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : This study explores the value proposition of Autonomous Battery Electric Trucks (ABETs) in the transportation industry, and offers insights into customer perceptions and potential challenges regarding this emergent technology. The aim of the study is to understand customer needs, address implementation issues, and evaluate opportunities for Logistics Service Providers (LSP) to adopt ABETs. LÄS MER