Sökning: "Volvo Meaning transfer model"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden Volvo Meaning transfer model.
1. Omvänd Celebrity Endorsement : Överförs värden från företag till kändis?
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : Denna studie handlar om Celebrity Endorsements, det vill säga samarbeten där kändisar borgar för en produkt eller ett företag i syfte att utbyta värden och förhoppningsvis öka försäljningen. Tidigare forskning inom detta område är fokuserat på vad en kändis kan tillföra företaget. LÄS MER
2. Perception of the Celebrity Endorser : A study of how age and gender influences the consumer perception
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Background The concept of celebrity endorsement is a constantly growing marketing communication tool. A recent example of when the usage of celebrities within advertising has been successful is the case of Zlatan Ibrahimovic endorsing Volvo. LÄS MER
3. “Sharing knowledge creates better knowledge” - The process of knowledge exchange in the case of Volvo Group
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Owing to the increased globalisation, Multinational Corporations (MNCs) are operating in a complex global market. This infers the importance to enable the organisation to not only transfer generated knowledge between global sites but also benefit from and develop this knowledge to be competitive. LÄS MER