Sökning: "after sales"
Visar resultat 1 - 5 av 403 uppsatser innehållade orden after sales.
1. Gårdsförsäljning i Sverige - En undersökning av gårdsförsäljning i förhållande till EU-rätten
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för handelsrättSammanfattning : Att gårdsförsäljning av alkoholdrycker ska bli en verklighet i Sverige är något som många vill se. För att gårdsförsäljningen ska kunna existera vid sidan om det svenska alkoholmonopolet krävs att den är förenlig med rådande EU-rätt. LÄS MER
2. Nyexaminerade fastighetsmäklares vägar för att etablera sig i en konkurrensutsatt bransch : En kvalitativ studie om fastighetsmäklares egna erfarenheter från att etablera sig som fastighetsmäklare
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)Sammanfattning : Fastighetsmäklarbranschen är en av de mest konkurrensutsatta branscherna på arbetsmarknaden. En stor del nyexaminerade fastighetsmäklare lämnar yrket redan efter två år på grund av att de har misslyckats att etablera sig. LÄS MER
3. Defining an Evaluation Model for Container Orchestration Operator Frameworks
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för elektro- och informationsteknikSammanfattning : The growing complexity of cloud native applications has necessitated the intro- duction of operators to the container orchestration tools’ suite of components. Operators affords developers the ability to encode domain knowledge and make fine-grained controllers for their Kubernetes clusters, radically extending the range of feasible applications to host. LÄS MER
4. Jämförelse mellan hybridelement och halvsandwichelement
M1-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : To consider the climate and strive to reduce greenhouse gas emissions is a current issue in today's society. The outer wall hybrid sandwich wall is a new, more environmentally friendly wall type that is being researched for use in the market. LÄS MER
5. Kundlojalitet och varumärkesförstärkning genom efterköpsinteraktioner i vitvarubranschen: : En fallstudie om Electrolux
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Då digitaliseringen har möjliggjort för fler kontaktytor mellan företag och konsumenter har interaktionen inte bara förbättrats utan också ökat, framför allt när det kommer till efterköpsinteraktioner. Denna studie har utforskat flera olika teorier om vilka nyckelfaktorer som är viktiga för konsumenten innan ett köp och på vilket sätt företag kan garantera att samma kund genomför ett återköp. LÄS MER