Sökning: "befintliga kunder"
Visar resultat 21 - 25 av 489 uppsatser innehållade orden befintliga kunder.
21. A Modular Solution for Land Compasses : A new design that minimizes the number of components and contributes to a sustainable compass assortment
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : This report presents a master’s thesis in Industrial Design Engineering at KTH Royal Institute of Technology in Stockholm. The project was conducted on behalf of Silva Sweden AB during the spring of 2023, with the goal of modularizing Silva’s current assortment of land compasses. LÄS MER
22. Co-creating value: A service provider and customer perspective : A case study of cyber security services in the electric utility sector
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Purpose – This study aims to investigate the challenges faced by service providers in developing value propositions for cyber security services, as well as the challenges encountered by customers when purchasing these services. Thereby, bridging the gap regarding value proposition development for cyber security services in a business-to-business context. LÄS MER
23. Agile management-based approach to support Sustainable Product Development
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Product development has always been an indispensable step in society’s transition to sustainability. The environmental consequences of resource depletion, production, distribution and disposal are proof that existing product design and development strategies are not enough to achieve sustainability. LÄS MER
24. Utveckling av cykellampa : För ökad synlighet i trafiken
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Företaget Bookman AB kom med uppdraget att ta fram en cykellampa som är kompatibel med befintliga elcyklar. Detta eftersom elcykeln växer på dagens marknad. Under förstudien ansågs det däremot vara en mer rimlig väg för företaget att sälja sina lampor till producenter av elcyklar för att ta sig in på marknaden. LÄS MER
25. Digital marknadsföring - en resurs för att skapa konkurrensfördelar : En studie om betydelsen av digital marknadsföring vid en företagsexpansion till nya geografiska marknader.
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : En ökad konkurrens är idag ett faktum, globalisering och digitalisering gör det möjligt förföretag och kunder att vara aktiva dygnet runt. För att möta denna konstanta konkurrens krävs en strategi som differentierar företaget från resterande aktörer samt tilltalar befintliga och nya kunder. LÄS MER