Sökning: "emma bovin"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden emma bovin.

  1. 1. ”Skola är något vi gör tillsammans” : En kvalitativ intervjustudie om specialpedagogers uppfattningar och erfarenheter av samverkan och stödinsatser på gymnasieskolor.

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Malmö universitet/Institutionen för skolutveckling och ledarskap (SOL)

    Författare :Emma Bovin; Marta Möller; [2023]
    Nyckelord :Anpassningar; Gymnasieskolan; Ledning och stimulans; Samverkan; Stödinsatser;

    Sammanfattning : Sammanfattning/Abstract Bovin, Emma och Möller, Marta (2023). ”Skola är något vi gör tillsammans”. Specialpedagogprogrammet, Institutionen för skolutveckling och ledarskap, Lärande och samhälle, Malmö universitet, 90 hp. LÄS MER

  2. 2. “Writing is Processing What You Have Read”: Using Written Input-to-Output Tasks in the Swedish Upper Secondary School

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Utbildningsvetenskap; Lunds universitet/Engelska

    Författare :Emma Bovin; Josephine Hedenskog; [2018]
    Nyckelord :ESL Learning; Input-to-Output Tasks; Constructivism; Reading-Writing Relationship; Languages and Literatures;

    Sammanfattning : The Swedish national syllabi for the subject of English challenges upper secondary students to not only produce text, but to interact with and through it; students should actively engage with the learning process through reading, writing, and speaking. Previous research within this field has investigated the relationship between reading and writing, as well as how to use writing to complement the reading process in the ESL classroom. LÄS MER

  3. 3. Content and Language Ideology in Textbooks: How English Language Textbooks Reflect the Syllabi for English Teaching in Sweden

    L3-uppsats, Lunds universitet/Engelska; Lunds universitet/Utbildningsvetenskap

    Författare :Emma Bovin; [2015]
    Nyckelord :syllabi analysis; textbook analysis; language ideology; Sweden; Languages and Literatures;

    Sammanfattning : The aim of this essay is to investigate English language textbooks and the way they adhere to the curriculum and syllabi for English language teaching in Sweden. It will also look at what language ideological elements that these textbooks represent. LÄS MER