Sökning: "enkät kundtjänst"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden enkät kundtjänst.

  1. 1. ANVÄNDARENS UPPLEVELSE HOSKUNDTJÄNST-CHATBOTAR

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknik

    Författare :Nihad Omar; Alwan Muhammed; [2022]
    Nyckelord :chatbot - användarupplevelse - UX- NLP;

    Sammanfattning : Chatbotar används idag i olika område, som utbildning, kundtjänst och vård, och harmånga fördelar. Inom kundtjänst kan chatbotar bidra till att spara tid och kostnader förföretag. För att chatbotar ska användas brett av användare måste de ge en njutbar ochnyttig upplevelse. LÄS MER

  2. 2. Tillit till chatbottar : En studie om tillit inom kundservice

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Jallow Ted; Nilsson Olle; [2021]
    Nyckelord :Tillit; TAM-modellen; techology acceptance modell; artificiell intelligens; förväntad nytta; konsumenter; användarvänlig;

    Sammanfattning : Artificiell intelligens inom kundtjänst blir allt vanligare med chatbottarnas framfart. Företagen använder sig allt mer av chatbottar för att hantera sina konsumenters ärenden vilket ställer höga krav på en bra implementation av ny teknik för att kunderna ska ta till sig denna. LÄS MER

  3. 3. Support Unit Classification through Supervised Machine Learning

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Jakob Pehrson; Sara Lindstrand; [2020]
    Nyckelord :Chatbot; customer satisfaction; productivity; and neural networks; Chatbot; kundnöjdhet; produktivitet; och neurala nätverk;

    Sammanfattning : The purpose of this article is to evaluate the impact a supervised machine learning classification model can have on the process of internal customer support within a large digitized company. Chatbots are becoming a frequently used utility among digital services, though the true general impact is not always clear. LÄS MER

  4. 4. Kommunikationens roll vid införandet av sammanhållet förarprov B

    Kandidat-uppsats, Fakulteten för ekonomi, kommunikation och IT

    Författare :Caroline Ekhult; [2009]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Information mellan myndigheter och unga människor (i det här fallet människor under 25 år) kan ibland vara otydlig och missförstånd kan uppstå, då man har olika sätt att uttrycka sig på. För att missförstånd ska undvikas är det av stor vikt att den externa kommunikationen fungerar mellan dessa. LÄS MER