Sökning: "enkät kundtjänst"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden enkät kundtjänst.
1. ANVÄNDARENS UPPLEVELSE HOSKUNDTJÄNST-CHATBOTAR
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : Chatbotar används idag i olika område, som utbildning, kundtjänst och vård, och harmånga fördelar. Inom kundtjänst kan chatbotar bidra till att spara tid och kostnader förföretag. För att chatbotar ska användas brett av användare måste de ge en njutbar ochnyttig upplevelse. LÄS MER
2. Tillit till chatbottar : En studie om tillit inom kundservice
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Artificiell intelligens inom kundtjänst blir allt vanligare med chatbottarnas framfart. Företagen använder sig allt mer av chatbottar för att hantera sina konsumenters ärenden vilket ställer höga krav på en bra implementation av ny teknik för att kunderna ska ta till sig denna. LÄS MER
3. Support Unit Classification through Supervised Machine Learning
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The purpose of this article is to evaluate the impact a supervised machine learning classification model can have on the process of internal customer support within a large digitized company. Chatbots are becoming a frequently used utility among digital services, though the true general impact is not always clear. LÄS MER
4. Kommunikationens roll vid införandet av sammanhållet förarprov B
Kandidat-uppsats, Fakulteten för ekonomi, kommunikation och ITSammanfattning : Information mellan myndigheter och unga människor (i det här fallet människor under 25 år) kan ibland vara otydlig och missförstånd kan uppstå, då man har olika sätt att uttrycka sig på. För att missförstånd ska undvikas är det av stor vikt att den externa kommunikationen fungerar mellan dessa. LÄS MER