Sökning: "customer satisfaction"

Visar resultat 1 - 5 av 843 uppsatser innehållade orden customer satisfaction.

  1. 1. Customer Satisfaction in the Digital Era: Exploring How Digital Service Providers Can Leverage Pre-existing Customer Data

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Annie Hartman; Johanna Elming; [2019]
    Nyckelord :Customer Satisfaction; Digital Services; Big Data; Logistic Regression;

    Sammanfattning : This thesis reviews common methods and theories for measuring customer satisfaction for companies offering digitized services, with a focus on first movers. Specifically, it is investigated whether these theories are compatible with data-science models using preexisting company data. LÄS MER

  2. 2. Problem prevention using the DCOV approach : A case study on a camera monitoring system at Volvo Cars

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle; Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Carl Larsson; Martin Magnusson; [2019]
    Nyckelord :DCOV; Camera Monitoring System; Customer Satisfaction; Robust Design;

    Sammanfattning : The Swedish car manufacturer, Volvo Cars, are a pioneer in the automotive industry regarding vehicle safety. Ever since they invented the three-point seat belt, the safety aspect has been their main priority. Today, a car is equipped with new technology and is highly dependent on software solutions. LÄS MER

  3. 3. Mätning av målprioritering, måluppfyllnad och kundtillfredsställelse : en jämförelse mellan svenska privata storskogsägare och ett förvaltningsbolag

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, SLU/Department of Forest Biomaterials and Technology (from 131204)

    Författare :Alexander Westberg; [2019]
    Nyckelord :Privatskogsbruk; Skogliga mål; skogsförvaltning; kundnytta; metodtriangulering; enkät; ANOVA;

    Sammanfattning : Trenden inom skogsbruket är att strukturen av skogsägare förändras. Undersökningar som är gjorda på utvecklingen av skogsmarknaden visar att skogsföretagen har varit långsamma att anpassa sitt tjänsteutbud till skogsägarnas förändrade behov och detta har skapat ett gap mellan skogsägarnas behov och skogsföretagens tjänsteutbud. LÄS MER

  4. 4. Managing the bi-directional flow of materials to increase customer satisfaction and reduce cost : A case study at Sandvik Mining and Rock Technology

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Industriell ekonomi

    Författare :Catharina Cannava; [2019]
    Nyckelord :material flows; customer satisfaction; reduce costs; supply chain management; logistics management;

    Sammanfattning : Purpose: This thesis explores the bi-directional flows of material perceived by manufacturing firms in the supply chain and accordingly derive suggestions to properly manage these flows to increase customer satisfaction and reduce cost. Methods: A literature review was summarized in a conceptual framework. LÄS MER

  5. 5. Integrate…then they might be all yours : A research on how Omnichannel retailing could affect customers Brand Loyalty.

    Magister-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen; Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Erdanos Haile; Melanie Björk; [2019]
    Nyckelord :Omnichannel; Omnichannel Retailing; Customer Satisfaction; Customer Experience; Brand Loyalty; Attitudinal Loyalty; Behavioural Loyalty;

    Sammanfattning : Omnichannel has become a central part of future retailing and is expected to be implemented by multiple brands. Omnichannel is an extension of multichannel enquiring complete integration between channels. LÄS MER