Sökning: "gothefors"

Hittade 4 uppsatser innehållade ordet gothefors.

  1. 1. Fractional Habitability comparison of slow rotating Earth-like bodies

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för fysik och astronomi

    Författare :Gustaf Gothefors-Holm; [2023]
    Nyckelord :habitability; General circulation model; climate modelling;

    Sammanfattning : ROCKE-3D is a contemporary Global Circulation Model allowing research into the complex processes behind the climate of planets. Using ROCKE-3D one can construct a model coupling atmosphere, land, and ocean revealing how the climate of a planet evolves over time. LÄS MER

  2. 2. Is Green the New Black? A Study of the Role of Sustainability in Nordic Venture Capital

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för finansiell ekonomi

    Författare :Hanna Louise Forsman; Martin Gothefors; [2022]
    Nyckelord :Venture Capital; Sustainability; ESG Investing; Impact Investing; Case Study;

    Sammanfattning : This thesis investigates the role of sustainability in Nordic venture capital. Using stakeholder interviews, the thesis aims to uncover the key drivers behind the industry sustainability momentum. LÄS MER

  3. 3. Hybridundervisning inom informationssystem : Kvalitativ studie om studenters och lärares förhållningssätt till hybridundervisning inom informationssystem med fokusområdena jämställdhet, teknisk infrastruktur och pedagogik

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Informationssystem

    Författare :Jacob Gothefors; Saedaldin Al Aoudeh; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  4. 4. Paketera upplevelsen - En kvantitativ studie om hur fraktförpackningar kan påverka köpupplevelsen online

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Martin Gothefors; Jesper Lundegårdh; [2019]
    Nyckelord :Signaling Theory; Packaging; E-commerce; Hedonic shopping motivation; Utilitarian shopping motivation;

    Sammanfattning : E-commerce is growing rapidly, and consumers demands on the online shopping experience are increasing. Meanwhile, retailers aim to offer a seamless online purchase journey where their brand is perceived as consistent throughout the process. LÄS MER