Sökning: "purchasing"

Visar resultat 26 - 30 av 1976 uppsatser innehållade ordet purchasing.

  1. 26. Brand Loyalty in the Context of Digital Food Retail : Understanding customer behaviour of meal kit delivery services towards brand loyalty: a focus on HelloFresh

    Magister-uppsats,

    Författare :Yiming Yuan; Ziying Lai; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Abstract Background: Despite an increase in popularity, the meal kit delivery service is facing the challenge of high cancellations and difficulty with customer retention. As it is a comparatively novel concept in the context of digital food retail, more scholarly research should be conducted. LÄS MER

  2. 27. Färgval och egagerande produktinlägg på sociala kanaler. : En kvalitativ studie om hur färgval i produktpaketering hos lyxvarumärken kan förändra konsumenters engagemang på sociala kanaler

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Jack Jerndorf; Zhoobin Kokabidanesh; [2023]
    Nyckelord :Engagement; Luxury products; Color theory; Package design; Social commers; Hedonic value; Engagemang; Lyxprodukter; Färgteori; Förpackningsdesign; Social commers; Hedoniskt värde;

    Sammanfattning : Digitaliseringen har gjort att sociala kanaler blivit en mötesplats mellan konsumenter och varumärken. Konsumenter både interagerar och konsumerar på dessa kanaler idag vilket har gjort att många varumärken har handelsplatser kopplade till sociala kanaler. LÄS MER

  3. 28. Consumer purchasing behavior during the economic uncertainty of 2020-2023: : A study on the drivers influencing Swedish grocery shopping behavior

    Kandidat-uppsats, Jönköping University

    Författare :Johan Engstrand; Emmy Koste; William Berenfors; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  4. 29. The role of customer-based brand equity in the direct-to-consumer business model

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Lara Stahl; Elsa Dardeau; Paul Joubert; [2023]
    Nyckelord :D2C; direct-to-consumer business model; customer-based brand equity; perceived brand quality; brand awareness; brand image; brand uniqueness; Business and Economics;

    Sammanfattning : This paper aims to explore and analyze the intricate relationship between the direct-to-consumer (D2C) business model and customer-based brand equity. This study utilizes a qualitative approach to gather primary data, aiming to gain profound insights into customer perspectives regarding the impact of the D2C business model on trust, loyalty, and value perception. LÄS MER

  5. 30. Leveranser på ett hållbart sätt: En kartläggning av utsläpp, dokumentation och uppföljning. : Sammanställning av hållbarhetsarbetet hos ByggDialogs leverantörer

    M1-uppsats, Karlstads universitet

    Författare :August Ovall-Andrén; [2023]
    Nyckelord :Hållbarhet. Transporter. Bygglogistik;

    Sammanfattning : The construction industry is currently playing a significant role in climate change worldwide. With contributions to emissions from several stages of construction, the industry is responsible for one fifth of Sweden’s total emissions. From these emissions one quarter can be linked to transportation. LÄS MER