Sökning: "återkoppling till kund"
Visar resultat 1 - 5 av 27 uppsatser innehållade orden återkoppling till kund.
1. Hemarbetets påverkan på det organisatoriska lärandet : En kvalitativ studie om det organisatoriska lärandet inom revisionsbranschen
Magister-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : At the beginning of 2020, the Covid-19 pandemic paralyzed the world and forced all businesses to adapt to a new world. Remote working was no longer a luxury but a requirement to avoid the deadly virus. But after the pandemic, a new society emerged with new experiences and new processes. LÄS MER
2. Agil metadogik : En kvalitativ studie av agila metoder i praktiken
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : Agila metoder används främst inom IT-sektorn och syftet med dessa metoder är att uppnå en ökad effektivitet och produktivitet. Metoderna främjar ett närmare samarbete mellan projektgrupper och kund. LÄS MER
3. Statistisk analys av provtryckardata från ventiltester : Analys och visualisering av provtryckardata för vridspjällventiler, kalottventiler och kulventiler
M1-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för hälsa, natur- och teknikvetenskap (from 2013)Sammanfattning : SOMAS Instrument AB is a valve manufacturer in Säffle that mainly produces butterfly valves, ball segment valves and ball valves. After the manufacturing process and before the valve is to be delivered to the customer, tests are performed to verify that the valve is acceptable. LÄS MER
4. Ärendehantering på allmännyttigt bostadsbolag : En fallstudie på GotlandsHem
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : The case study has been conducted at a public housing company in Sweden GotlandsHem. The purpose of the study is to survey the case management process of the organisation and to obtain a process development plan as well as offer a proposition for implementation. LÄS MER
5. Utmaningar och möjligheter med distansarbete : En kvalitativ studie om kravanalys på distans
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Covid-Pandemin i början av 2020 har på ett eller annat sätt påverkat och begränsat hur anställda arbetar. Flera förändringar har skett som att företag med förutsättningarna förlagt arbetet till de anställdas hem. Detta har bidragit till att spontana interaktioner minskat, nya arbetsmetoder har formats och nya verktyg lanserats. LÄS MER