Sökning: "Catarina Olsen"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Catarina Olsen.

  1. 1. Dagligvaruhandlarnas egna varumärken - En utredning av köpprocessen vid köp av EMV

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Sara Claranius; Catarina Olsen; [2002]
    Nyckelord :Egna varumärken; köpbeslutsprocess; dagligvaruhandeln; attityd och beteende; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Syftet med denna uppsats är att analysera konsumenternas attityder gentemot dagligvaruhandlarnas egna varumärken samt att utreda huruvida köpprocessen vid köp av dessa varor stämmer överens med de befintliga köpprocessteorierna. Vi har använt oss av abduktiv metod vilket innebär att vi utgått ifrån befintliga teorier och sedan testat dessa genom användningen av semistrukturerade intervjuer. LÄS MER