Sökning: "Ina Farag"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Ina Farag.

  1. 1. Influencer marketing: An exploratory study to identify consumer behaviour online

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Emilia Möller; Ina Farag; [2022]
    Nyckelord :Social Media; Influencer Marketing; Impulse Buying Behaviour; Consumer Behaviour; Business and Economics;

    Sammanfattning : Thesis purpose: The purpose of this study is to understand what impact social media influencers have on consumers' online behaviour. We further aim to understand the interrelationship between social media influencers and online impulse buying behaviour. LÄS MER

  2. 2. Digital Marknadsföring - En värdeskapande process

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Nathalie Ottosson Lameri; Ina Farag; Nick Hercberg; [2012]
    Nyckelord :Digital marknadsföring; värde; värdeskapande; internet; kommunikation.; Business and Economics;

    Sammanfattning : Titel: Digital Marknadsföring – en värdeskapande process. Seminariedatum: 2013-01-17 Kurs: FEKH29 Företagsekonomi: Examensarbete i marknadsföring Författare: Ina Farag, Nick Hercberg och Nathalie Lameri Handledare: Lars Carlman Bakgrund: Utvecklingen av internet har både skapat nya trender hos företagen och konsumenterna, där digital teknik på senare år har fått en stor betydelse i vardagen. LÄS MER