Sökning: "Jessica Jan"

Visar resultat 6 - 7 av 7 uppsatser innehållade orden Jessica Jan.

  1. 6. Gerillareklam - Från scratch till renodlad gerillakampanj. En kvalitativ studie om gerillareklamens kommunikationsprocess

    C-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik och masskommunikation

    Författare :Jessica Gustavsson; [2009-09-29]
    Nyckelord :gerillareklam; Miami Guerrilla Agency; reklam; kommunikation; guerilla advertising; guerilla marketing; gerillakampanj; kommunikationsplanering; kommunikationskanal; målgruppsanalys;

    Sammanfattning : TITEL: Gerillareklam – Från scratch till renodlad gerillakampanj FÖRFATTARINNA: Jessica Gustavsson KURS: Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap, Institutionen för journalistik och masskommunikation vid Göteborgs universitet. TERMIN: Vårterminen 2009 HANDLEDARE: Jan Strid SIDANTAL: 56 sidor exklusive bilagor SYFTE: Syftet är att undersöka hur Miami arbetar med kommunikation och kommunikationskanal samt målgrupp vid framtagandet av en gerillakampanj. LÄS MER

  2. 7. Ekonomistyrning i småföretag : finns det skillnader mellan växande och stabila företag?

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Liselotte Larsson; Jessica Norlin; [1998]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Omvärlden förändras ständigt och därför behöver företagen en mer flexibel styrning, ett sätt att uppnå detta är att avskaffa budgeten. Syftet med denna uppsats var att skapa förståelse för hur ett företag kan styra budgetlöst, vad skillnaderna är mellan den traditionella och den budgetlösa styrningen. LÄS MER