Sökning: "Johanna Färdigh"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Johanna Färdigh.
1. Få din middag hem till din dörr – eller var det bättre förr? - En uppsats om kommunikation utan en fysisk butik, att nå ut i en hård konkurrens på en ny marknad
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : Titel/undertitel Få din middag hem till din dörr – eller var det bättre förr? - En uppsats om kommunikation utan en fysisk butik, att nå ut i en hård konkurrens på en ny marknad Författare Sofia Eddelid & Antonia Heyman Handledare Mathias Färdigh Kurs Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap, Institutionen för journalistik, medier och kommunikation, JMG Termin Vårterminen 2014 Sidantal 64 sidor Antal ord 20 242 Syfte Syftet är att undersöka kommunikationsstrategier från E-handelsföretag inom livsmedelbranschen. Vi vill undersöka hur företag upplever kommunikationsprocessens förändring under tid samt hur de etablerar sitt varumärke och kommunicerar utåt. LÄS MER
2. ”Det finns ingen «quick fix« i energifrågan.” – En kvalitativ studie av energifrågan i västerbottnisk dagspress
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : Titel ”Det finns ingen «quick fix« i energifrågan.” – En kvalitativ studie av energifrågan i västerbottnisk dagspress Författare Johanna Stenmark Uppdragsgivare JMG, Göteborgs universitet Kurs Examensarbete, Medie- och kommunikationsvetenskap, Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG), Göteborgs universitet Termin Höstterminen 2013 Handledare! Mathias A. LÄS MER
3. ”Social på sociala medier?” En undersökning om hur kommunikationsbyråer kommunicerar
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : Titel: Social på sociala medier? – En undersökning om hur kommunikationsbyråer kommunicerar Författare: Jessica Sanford & Johanna Strömgren Kurs: Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap, MK1500 Termin: Höstterminen 2013 Handledare: Mathias Färdigh Sidantal: 41 Syfte: Studiens syfte är att undersöka hur kommunikationsbyråer i Sverige kommunicerar på Facebook. Metod & material: Studien bygger på en kvalitativ innehållsanalys av totalt 107 analysenheter. LÄS MER
4. Vad fort det går! – en studie av offentliga verksamheters inställning och lärande av krishantering i sociala medier
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : Titel: Vad fort det går! – en studie av offentliga verksamheters inställning och lärande av krishantering i sociala medier Författare: Jesper Franke och Johanna Lyngarth Uppdragsgivare: Bengt Johansson, JMG Kurs: Examensarbete i medie- och kommunikationsvetenskap, institutionen för journalistik, medier och kommunikation vid Göteborgs Universitet. Termin: Höstterminen 2012 Handledare: Mathias A. LÄS MER